להכנס להריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • צהריים טובים , נשואה כבר שבעה חודשים ועדיין לא בהריון .. אני דתיה ושומרת שבעה נקיים לרוב המחזור שלי סדיר כל 28 יום אך אחרי החתונה היו כמה חודשים שהוא התקצר ל26 ו25 יום . אני מאוד רוצה להכנס להריון , האם זה הגיוני שעדיין לא נקלטתי או שיש סיבה לדאגה? חשוב לי לציין שאני נורא בלחץ נפשי והבנתי שזה דבר שהוא משפיע.. בנוסף האם יש קשר גנטי לנושא? כי לדוגמא אחותי נכנסה להריון אחרי 8 חודשים של נסיונות .. אני נורא בלחץ ורק רוצה לדעת שהכל בסדר ושמתי שהוא זה יקרה באופן טבעי.. מה אפשרי לעשות ?
    תודה רבה !
3 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    אנא פני למרפאת פוריות.
    השאלה שלך מורכבת ודורשת עוד מספר נתונים.
    למשל הגיל....
    דנים בנושאים הללו במרפאה.

    בהצלחה !
  • אל תהיי בלחץ מתוקה. אצלינו אחרי מליון בדיקות שהכל הכל תקין אפילו הרופא אמר שזה כנראה מתעכב בגלל הלחץ שאין הסבר להתעכבות ההריון.
    אותנו הוא הפנה להזרעה כי אנחנו כבר לאחר יותר משנה אבל הכי חשוב תהיי רגועה מאמי.
    בכל אופן כמו שאמר ד"ר וינטראוב תפני למרפאת פוריות ותבדקי את מה שיבקשו ממך. אל תפחדי מזה שזה אולי יקרה בצורה פחות טבעית. אחרי הכל את מי מעניין הדרך? מעניין התוצאה :)
    בהצלחה יקירה!
  • ניסית לבדוק לפני זה שהביוץ שלך לא נמצא בימים הנקיים? תבדקי לפני ממליצה בדיקת ביוץ פשוטה של מקלונים ותוכלי לדעת
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה