התייבשות והתכווצויות בשבוע 12 - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אני בהריון שלישי בשבוע 12. 2 ההריונות הקודמים היו תקינים עם לידות בזמן. ביום שישי האחרון היינו כ3 שעות בשמש במזג אויר חם, לאחר כמה שלשולים ומחוסר תשומת לב לא שתיתי כמעט. לאחר אותן שעות התחילו לי ממש צירים בגב התחתון, כל 3 דקות בערך, כל ציר קצר אבל מורגש בהחלט כמו גל. גם אחרי שהבנתי מה קורה והתחלתי לשתות ולנוח זה נמשך בערך שעה וחצי ובסוף אחרי בערך 2 ליטר מים ושכיבה בציטה זה עבר. האם יכול להיות שאלו אכן היו צירים? אף פעם לא קרה לי שהרגשתי צירים שלא בסוף ההריון, ודאי לא בשבוע ככ מוקדם. מציינת שלא היה דימום (בשבועות האחרונים היה דימום ממש מועט, כתמים חומים, בבדיקות ראו שיש דופק ותנועות וראו גם מוקד דימום בגודל 4.5*4 ס"מ, לא נתנו הוראות מיוחדות).
    האם צריך להיבדק כעת גם לאחר שזה חלף? תודה רבה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה