אולטרסאונד ראשון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    וסת אחרונה ב1.7, בדיקה ביתית חיובית אחרי שבוע איחור, אתמול בטא 24,439 וא.ס ראשון שמראה שק הריון ושק חלמון ללא קוטב עוברי. נתבקשתי להגיע לא.ס נוסף שבוע הבא. הטענה של הרופאה שהבטא גבוהה ושבשלב כזה צריך להיות דופק (לפי החישוב שלה שבוע 6+3) נשלחתי למוקד לעשות א.ס שנית , שם אמרו לי אותו הדבר רק שגיל ההריון צעיר יותר, האם הסטייה היא קריטית? האם יתכן שמדובר בביוץ מאוחר וחישוב מוטעה? האם בטא גבוהה באמת כה משפיעה על התפתחות ההריון? או יתכן שהמדדים לא מדויקים ומעידים על טיב ההריון? תודה מראש.
1 תגובות
עמוד 1
  • בטא ברמה זו מלווה בדכ היריון שבו ניתן לצפות בקוטב עובר ובדופק. במידה וגיל ההיריון וודאי, אזי הימצאות שק היריון ושק החלמון ללא הימצאות הקוטב העוברי ודופק הינו ממצא המצריך בירור באשר לתקינות ההיריון. יש לחזור על בדיקת הדם לבטא בעוד שלושה ימים ואולטרה-סאונד חוזר לאתר את הקוטב העוברי והדופק.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה