בעלי בגד באמון שלי חייבת עצה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני אדם פרטי שבדרך כלל אף פעם לא מפרסמת הודעה בשום פורום ובשום אמצעי אחר, אבל אני באמת לא יודעת איך להתמודד עם הסיטואציה. אחרי טיפולי פוריות ארוכים ומפרכים נכנסתי להריון אני בשבוע 8, בעלי ואני ביחד הרבה שנים מבחינתי הוא החבר הכי טוב שלי, החצי השני שלי. מעולם לא היו לנו בקשר בעיות ותמיד סמכתי עליו בהכול. מכיוון שנושא ההריון מאוד רגיש אמרתי לו שעד שבוע 12 אני לא רוצה שנשתף אף אחד. הוא כביכול היה לגמרי איתי, הסכים והבין, אבל גם אמר לי מעת לעת כמה שקשה לו לא לשתף את אמא שלו, שהיא מבחינתו אשת סוד שלו. לי אין הורים לשתף אגב, ובעלי מאוד קשור לאמא שלו. ועדיין, אמרתי לו, כמה שבועות של איפוק לא יהרגו אותך חשוב לי שזה יהיה פרטי שלנו עד שיהיה בטוח לספר.
    אתמול, הוא התוודה בפניי שביום שגילינו שאני בהריון (עשיתי לו הפתעה ממש מרגשת בגילוי) הוא סיפר הכול לאמא שלו, אבל מילא זה, שכל השבועות האלה הוא מעדכן אותה בכל מה שאנחנו עוברים, כל הבדיקות, הרופאים, משתף אותה באופן שוטף. אני קודם כל המומה שהוא הסתיר את זה ממני כל השבועות האלה, זה בן אדם שלא מסוגל להסתיר או לשקר (ככה חשבתי), ומילא אם הוא היה רק מספר לה על ההריון, הוא מעביר לה עדכונים שוטפים על מה שאנחנו עוברים מאחורי הגב שלי! אני פגועה, אני רותחת, אני לא יודעת מה לעשות נשבר לי כל האמון בו. הוא מבחינתו מביע חרטה, צער, אבל זה לא שווה בעיניי כלום.
    אני באמת לא יודעת מה לעשות, ודווקא עכשיו בהריון הפלאי הזה הוא מנחית עליי פצצה כזאת. אם יש סיכוי שמישהי קוראת את זה ואני לא לבד ועולמי לא התמוטט עליי עכשיו, אני אשמח לקרוא ולהתנחם ואולי להצליח להבין איך להמשיך הלאה.
2 תגובות
עמוד 1
  • קשה שכך הלך מאחורי גבך אבל כנראה באמת מתרגש וחייב לשתף פחות את אמא שלו אם לא אף אחד אחר. אולי זה מרגיש שהעולם התמוטט אבל הדברים ירגעו ואת תראי שהשד לא כזה נורא
  • יכולה להבין את נתחושות אבל את צריכה להבין אותו...זה אירוע כל כך משמח!!אז נכון לא מספרים לכל העולם ואשתו אבל בראש ובראשונה מספרים להורים ולאחים...אני יודעת שאת כרגע פגועה אבל תנסי לצאת מהמקום הפגוע ולראות את התמונה הרחבה...תיישרי איתו קו שעם הבאה אם הוא באמת רוצה לספר משהו אישי שלכם שיתייעץ לפניי...ואם הוא לא מתאפק שלפחות יספר מההתחלה וככה הפגיעה לא תהיה גדולה מדיי.
    שיהיה המון בהצלחה!!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה