שיבוש במחזור אחרי הריון כימי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,

    מתנצלת מראש על האורך, ברצוני לתת כמה שיותר מידע שרלוונטי למענה על שאלתי.

    ברקע פיברומיאלגיה. הפסקתי ליטול גלולות לפני חצי שנה ומאז הוסת סדירה למדי בטווח של 28-31 יום. התחלתי לנסות להכנס להריון רק 4 חודשים לאחר הפסקת הגלולות. לפני חודש בדיוק נפל לי הריון כימי בשבוע 5. ביום האיחור הופיע פס חלש בבדיקת הריון. בעקבותיו ביצעתי בדיקת דם לבטא ביום הרביעי לאיחור. בשלב זה היא כנראה כבר הייתה לקראת התאפסות והתקבל ערך של 10. יומיים לאחר מכן כבר ירד ל-4.5 ופחות מ-24 שעות לאחר מכן הופיע דימום וסת עם חלקי רקמה ב-25/7. הוסת לא הייתה חריגה מעבר לכך ונמשכה 5 ימים. אולטרסאונד תקין לחלוטין, וההריון הכימי בעצם היה תוצאה של ניסיון ראשון בהחלט להרות. אציין שחשתי תסמיני הריון מובהקים כגון בחילות, כאבים דמויי כאבי מחזור, השתנה תכופה ותחושת לחץ וכאב באיזור שלפוחית השתן. התסמינים החלו ימים ספורים לפני האיחור בווסת. ברור לי שזה לא אופייני ולכן נבהלתי מאוד. בדיקות דם ושתן כלליות שביצעתי בשלב זה חזרו תקינות לחלוטין ונשללה דלקת בדרכי השתן בתרבית.

    לא מנעתי הריון החודש, הרגשתי ביוץ ביום ה-15 מתחילת הוסת (9/8) וקיימתי יחסים ביום זה כמו גם ביום לפני כן. מספר ימים לאחר הביוץ, שוב החלו תסמינים. בחילות, התכווצויות, השתנה תכופה אותו הלחץ שחשתי גם בחודש הקודם על השלפוחית, והפעם נוספה גם רגישות קלה שבאה והולכת מאז בחזה, במיוחד בשד השמאלי. ביומיים האחרונים גם סחרחורות וחולשה. כעת אני ביום השלישי או הרביעי לאיחור בוסת. בדיקות ביתיות שליליות. הלכתי לרופא נשים להבדק, הוא לא ביצע אולטרסאונד או כל בדיקה פיזית, רק הפנה לבדיקת דם לבטא אותה אני מודה שאני לא מבצעת מתוך פחד להתאכזב.

    בשלב זה של האיחור בווסת, להבנתי, בדיקה ביתית לא אמורה להניב תוצאה שלילית ואני לא רואה טעם להדקר לשווא. עם זאת, אני מודאגת הן מהאיחור בווסת והן מהתסמינים הנלווים לאיחור. ביקשתי הפניה חוזרת לתרבית שתן לשלילת זיהום או דלקת, אך אם זאת תחזור שלילית אין לי דרך להסביר את התסמינים. אני באמת אבודה ומבוהלת וחשה שגופי בוגד בי. חוות הדעת שקיבלתי מהרופא היא שההריון הכימי לא היה אמור לגרום לשיבוש שכזה בוסת.

    מה לעשות עכשיו? האם יש חשש לבעיה רפואית מדאיגה?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי , אשמח לשמוע מה בסוף קרה .
    גם אני באותו מקרה שלך ומחפשת תשובות ..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה