כאבי ביוץ - התייעצות! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום,
    ב30 לחודש קיבלתי מחזור (די קצר יש לציין) שהסתיים שלושה ימים אחרי. דימום קליל וזהו. אתמול התחילו לי התכווצויות לא מוסברות בצד ימין של הבטן שמורגשות כלפי מטה וגם טיפה במותניים אבל ממש בחלק הימני של הבטן. זה לא כאב שמוכר לי כל כך והוא גם די מעומעם. קמתי בבוקר ועדיין יש כאב של התכווצות שמלווה בכאב גב תחתון שמזכיר קצת כאב מחזור. שוב התכווצויות, אם אני מתכופפת ממש מציק לי וכמו דוקר. תחושה מוזרה שאני לא יודעת להסביר. חשבתי שזה כאבי ביוץ אבל אני לא יודעת עד כמה זה הגיוני... רק לפני מס ימים הסתיים לי המחזור, מה הסיכוי שאני מבייצת עכשיו? עשיתי בדיקת ביוץ, יצא פס ממש ממש חלש במקביל לפס בקרה. לא ברור אם היה ביוץ או לא אבל אני קצת מודאגת. לא מכירה את הכאב הזה ומחר יום שישי לא בטוחה שאצליח להשיג בכלל אולטרסאונד. למישהי זה קרה? יומיים כאלו של כאבים והתכווצויות לא מוסברות?
    דרך אגב, אין לי הפרשות יוצאות דופן (הבנתי שבזמן ביוץ יש הפרשות שאפשר לזהות).
    מישהי חוותה דבר כזה בביוץ? אוף..
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה