טיפולי פוריות אחרי לידה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום פרופסור,

    השנה ילדתי בלידה וגינלית טראומטית תינוק לאחר טיפולי IVF. כתוצאה מהלידה נקרעתי בדרגה 3C שכללה צניחת שלפוחית(ציסטוצלה דרגה 2) וקירות נרתיק ונראה שכל האזור שם צנח מטה.. אני עדין מבצעת טיפולי פיזותרפיה לשיקום המקום אך לא נראה שזה משתפר במיוחד מבחינת תכיפות ושליטה בצרכים והצניחה עצמה..

    אני רוצה מאוד הריון נוסף מה שיותר מהר ואשמח לדעתך מתי אוכל לחזור לטיפולים והאם צפויה לי איזושהי מגבלה מבחינת הפרוצדורה של השאיבה וההחזרה לאור הנזק שנוצר לי.
    תודה רבה ושנה טובה.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    אין כל מגבלה מבחינת השאיבה וההחזרה. המגבלה היא מבחינת ההריון והלידה.
    ממליץ לפנות למרפאה ייחודית לנושא קרעים לאחר לידה לקבלת הנחיות לקראת הריון ולידה. בד"כ נדרשות בדיקות נוספות כגון מנומטריה ואולטרהסאונד רקטלי כדי לתת תשובה מדוייקת.
    המומחים בתחום הינם כירורגים עם התמחות בפרוקטולוגיה / רצפת אגן ו/או גינקולוגים עם התמחות באורוגינקולוגיה
    עם מכתב הסיכום של מרפאה זו יש לפנות למרפאת פוריות.

    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה