יש לי שחלות פוליציסטיות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אחרי ששנים הכחשתי את הבעיה ולקחתי גלולות מגיל 18 (בערך 10 שנים כבר אני על גלולות) לא חשבתי בכלל על זה שכשיגיע יום ובו אהיה אישה נשואה וארצה ילדים..
    תמיד היה נראה כל כך רחוק.. והנה זה קורה.

    לפני שבוע בדיוק הפסקתי לקחת גלולות, פעם ראשונה שאני מפסיקה אחרי כל השנים האלו.. מעולם לא עשיתי הפסקה , ואני נורא מפחדת שהגוף שלי יבגוד בי..
    אני כל כך לחוצה שאני מוצאת את עצמי מחפשת ברחבי הרשת סיפורי הצלחה של פוליציסטיות..
    ולמען האמת בכלל לא התעודדתי מהסיפורים שלהן כי הן מתארות בעיקר איך הן סבלו עד שזה קרה.

    אני מאוד רוצה את ההריון הזה וקשה לי לחשוב על כל הסבל שאני עוד צפויה לעבור.
    רציתי לעשות דיקור סיני כי שמעתי שזה עוזר.. אבל המחירים פשוט מטורפים ולא אצליח לעמוד בזה.

    ראיתי שיש דרך קופת חולים דיקור סיני שאני יכולה לעמוד בתקציב שלו אבל מפחדת שאלו מדקרים לא מקצועיים. (מישהי אולי יודעת לומר לי אם כדאי לי ללכת לדיקור דרך הקופה?)

    אני מנסה נורא לשמור על התזונה, הורדתי לגמרי שוקולד מהתפריט וגם צימצמתי למינימום מה שמכיל סוכר ועברתי לפחמימות מלאות.. בנוסף אני משתדלת לעשות ספורט 4 פעמים בשבוע..
    חשוב לציין שבבדיקות דם שעשיתי לפני כמה חודשים הסוכר שלי היה מצויין ועמד על 80 כך שאולי בכל זאת יש תקווה להריון(?) (יודעת שזה איכשהו קשור לרמות סוכר גבוהות בדם)

    אני יודעת שעבר רק שבוע אבל הלחץ של אם אני אצליח להיכנס או לא ממש שובר אותי נפשית.
    אני אשמח לשמוע על נשים שיש להן את התסמונת הזו ואיך הן בכל זאת הצליחו להיכנס להריון?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה