כאב חד בנרתיק - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • ברגע שאני צריכה לקום או להחליף צד בשכיבה או להרים רגל לתמיכה בקימה אני מרגישה שהראש של העובר ממש בין רגליי, כאילו עוד רגע הראש שלו יכול לצאת
    אני שבוע 38+4
    איך אפשר לדעת אם זה תקין? אם יכול להיות שיש פתיחה ואני לא יודעת עליה?
1 תגובות
עמוד 1
  • פתיחה שאת לא יודעת עליה, בוודאי. צירי הבריקסטון עושים לפעמים עבודה טובה. השאלה כמה פתיחה. פתיחה קטנה זה לא נדיר - פתיחה גדולה בלי שתרגישי = נדיר. אבל, כמובן יתכן כי הראש של העובר מאד ירד ולוחץ על האיזור ועל העצבים בסביבה וזה הגורם להרגשת הלחץ למטה. זה דווקא בדרך כלל סימן טוב מאד לגבי הלידה. אם זה עד כדי כך מציק - הייתי פונה לבדיקה במרפאת מעקב הריון שלך - תעקבי אחרי תנועות עובר וכמובן - צירים כלשהם, ירידת מים, תחילת ירידת הפקק הרירי ועוד סימנים. קחי בחשבון שהתאריך המשוער כשמו כן הוא - משוער - ולכן רוב הנשים לא יולדות ביום הזה אלא שבוע פלוס מינוס לפניו או אחריו - כך שאת לגמרי יכולה להיות בטווח. מצד שני, כבר היו לי יולדות שהרגישו בדיוק ככה וסחבו עד שבוע 42 - כך שכמו שאני אומרת תמיד - הריון זה מסע לא צפוי וצריך להתכונן לכל - וכל זמן שאמא בריאה והתינוק בריא - כל שעה שיגיע היא שעה טובה וקסומה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה