לחץ בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי..
    אני בשבוע 5 להריון ומתעצבנת המון..לא מצליחה לשלוט על זה..
    האם לחץ בשבוע כזה גורם נזק לעובר??
3 תגובות
עמוד 1
  • הריונית יקרה,
    סטרס ולחץ מתמשכים אכן נבדקו ונמצאו כגורמים נזק לעובר. הנזק עלול להיות רחוק טווח ולהשפיע
    עליו בהתפתחות, במשקל וגם בהמשך חייו. הלחץ שלך גורם להצפת הורמונים מסוגים שונים ובעיקר אדרנלין ועוד כל מיני חומרים שבמחקרים הראו השפעה משמעותית על התפתחות העובר.
    ידוע שההריון הוא תקופה רגישה בה הנשים לפעמים לחוצות ועצבניות מדי פעם ומתקשות לשלוט על הרגשות והתגובות. זה בסדר מדי פעם. אבל אם רמות הלחץ מאד גבוהות לעתים מאד קרובות - זה בהחלט לא טוב לעובר גם לטווח ארוך. שוב, לפי הגדרתך לא ברור אם זה "סתם" עצבים של הריון מדי פעם שעל זה באמת קשה לשלוט - או האם מדובר בסטרס מתמשך, רמות לחץ גבוהות לאורך זמן ולעתים קרובות. זה מאד משמעותי לדעת מה כמות ואורך ה"התעצבנויות". מכיון שזה קשה לשליטה - הייתי ממליצה לך להתייעץ עם אחות מעקב הריון שלך, לתאר לה את תדירות, רמת ואורך ההתפרצויות והיא כבר תדע אם זה בגבולות הרגיל לאשה בהריון או שהיא תפנה אותך לטיפול קל שיעזור לך להתגבר. בכל מקרה - אצל רוב הנשים זה אכן רגישות גבוהה ועצבים והן נדלקות בקלות וזה רגיל, קצר ועובר. ואז זה בסדר. השאלה, שוב, מה התדירות והעוצמה ואת זה קשה לדעת מתוך השאלה שלך ועדיף שתתייעצי עם האחות. בהצלחה והמשך הריון קל ושמח
  • אם אפשר להתערב כאן בבקשה.. אני מזה כמה ימים מרגישה כמו תחושת לחץ מדומה שכזו- כאילו אני בלחץ, בעיקר מאחורי עצמות החזה אבל אני מרגישה כאילו זה גם יורד לבטן- זה בא והולך כל הזמן- זה מסוכן? יש הסבר מה זה יכול להיות? אני ממש ממש נראה לי בהתחלה, שבוע לפני תאריך מחזור כביכול. תודה רבה!
  • היי שירה, לא נראה לי שזה קשור לכך שיתכן שאת בתחילת הריון.
    הייתי שואלת את רופא המשפחה שלי. בהצלחה, קרין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה