לא מרגישה בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן
    אני שבוע 9 היום ומה אני אגיד לכן? אני לא מרגישה בהיריון.
    לפני שבוע הייתי אצל הרופא, ראה דופק ואמר ,הכל תקין. אמר לבוא עוד שבועיים וקבעתי תוך ל24 (שבוע הבא).
    א. איך בכלל אני מחכה עוד שבוע? איך יודעים שהכל תקין שם בפנים?
    ב. אני לא מרגישה שום תופעות. לא כואב לי החזה, אין לי בחילות והקאות. לא עייפות פתאומית. יש לי אולי חשקים לאוכל מדי פעם או סלידה ממזון מסויים אבל לא משהו קיצוני או מורגש מדי.
    ג. אני מרגישה שהבטן שלי קצת נפוחה. לא יותר מדי. בעלי אומר שאני מדמיינת שהיא גדלה אבל אני אומרת לו שאני מרגישה! וכל בוקר בודקת כמו איזו אובססיבית משוגעת אם יש בטן או ירדה והאם הכל בסדר כאילו זאת בכלל אינידקציה.
    אני מרגישה שאני משתגעת, למרות שאני יודית שצריך לחשוב חיובי כי אין סיבה שלא אבל שו עים על כל כך הרבה מקרים וגם ככה אני לחוצה וחרדתית באופן כללי.
    בנוסף יש לציין שהרופא נתן לי תוסף פרוגסטרון לשבועיים כי היו לי קצת הפרשות חומות (ללא דימום) ועם מתן הכדורים זה חלף. עכשיו פשוט יש הפרשות רגילות, קצת צהובות (סליחה על התיאור) ללא ריח או עקצוץ וכו.
    בקיצוררררר מה קורה!!! ללכת לאולטרסאונד בשביל להשקיט את עצמי? אוף. אני משתגעת.
1 תגובות
עמוד 1
  • היי דינקה
    כל הריון הוא שונה, גם אצל אותה אשה.
    יש נשים שסובלות משלל תופעות ויש כאלו שבכלל לא. אבל החרדה שלך טבעית וברורה ולכן הייתי מבקשת בדיקת אולטרסאונד יותר מוקדמת ותגידי שאת סובלת מחרדות וכו' וכו'. אני הייתי עושה הכל כדי להשקיט את עצמך כי הלחץ והמתח בוודאי לא תורמים לבריאות שלך או להריון. אני מקווה שהכל בסדר ושההריון ממשיך בצורה רגילה. אגב, הפרשות הן רגילות בהריון כי יש פעילות הורמונלית מוגברת בצוואר הרחם. אז תעדכני ואת גם מוזמנת להצטרף לקבוצת הוואטסאפ הריון ולידה - דולה מייעצת, שאני מנהלת בפורטל יולדת. יש הרבה חברות בהריון והרבה שאלות ותשובות גם שלי כדולה מקצועית וגם של בנות מהניסיון שלהן. בקיצור, קבוצה מומלצת שיכולה לתת לך הרבה תמיכה במהלך ההריון.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה