חדרי המוח - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • גיליתי שבסקירת מערכות מאוחרת חדרי המוח הלטרלים הם 8.1 ...קראתי שהטווח הוא עד 10 מ"מ אני צריכה לחזור בעוד כמה שבועות שוב פעם בגלל שלא הצליחו לראות את הכליות ועמוד השידרה ..אני ממש לחוצה האם זה יכול להמשיך להתרחב?האם הם בטווח התקין.. הרופא לא הסביר על זה הרבה ולא התעכב על זה..וכתב בסיכום שזה בעצם תקין...השאלה אם בשבוע 21 זה באמת הטווח הנורמלי ...בהתחשב בזה שהעובר שוקל יותר לשבוע שלו.. אני ממש לחוצה ואכולת סרטים
1 תגובות
עמוד 1
  • לגמרי ברור שאת מודאגת אבל בשביל זה יש רופאים ואני ממליצה לך להתייעץ עם מוקד קופת החולים שלך שיפנו אותך לרופא שיסביר לך את התוצאות כי זה ממש לא בסדר שהוא לא הסביר.
    סביר שהכל תקין כי אם לא היה תקין הוא לא היה אומר את זה אבל באמת כדאי לשאול רופא עד שיחזרו על הבדיקה כדי שתוכלי להיות רגועה כי זה ממש לא כיף להיות במתח. אני מקווה שגם הרופא שתתייעצי איתו יוכל להרגיע אותך. בהצלחה והמשך הריון טוב ובריא. תעדכני אותי.
    בינתיים את מוזמנת להצטרף לקבוצת הריון ולידה - דולה מייעצת פה בפורטל יולדת. אני מנהלת את הקבוצה ויש שם הרבה בנות בהריון ויש שיח פעיל ונעים והרבה שאלות ותשובות ואפשר לקבל גם תמיכה טובה וגם תשובות מקצועיות ממני ותשובות מניסיון של הבנות בקבוצה.
    תרגישי טוב,
    קרין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה