שאלה מביכה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,

    אני בת 31 הריון ראשון שבוע 8. אתמול שמתי לב למספר שיערות שחורות קטנות (3-4) שצמחו לי מתחת לסנטר, וגם מסביב לפטמות יש יותר שיערות מבדרך כלל. האם זו תופעה נורמלית? מותר לעשות אפילציה?

    ועוד שאלה קצת לא קשורה... מותר לצבוע שיער בהריון? (כולל גוונים וכו)
1 תגובות
עמוד 1
  • היי שירי
    קודם כל, מזל-טוב !!!
    השיעור הוא תוצאה של קצת בלגן הורמונלי וזה עובר והתופעה נורמלית להריון. לגבי אפילציה -
    הייתי מעדיפה למרוט אם זה 3 שערות על הסנטר.. לגבי צביעת שיער - אסור לחלוטין לצבוע, גם לא גוונים - מכיוון שמדובר בחומרים כימיים חזקים שחודרים דרך העור ומסוכנים לעובר בוודאי בשלבים המוקדמים של ההתפתחות. יש גם צבעים שאינם מכילים אמוניה ולכאורה יותר בטוחים - אבל אני לא הייתי ממליצה בכלל לצבוע שיער בהריון וגם לא גוונים או טיפולים כימיים כלשהם כגון החלקה או תלתול וכו'. אפשר וכדאי להתאפק עד אחרי הלידה.
    את מוזמנת להצטרף לקבוצה שלי בפורטל יולדת "הריון ולידה, דולה מייעצת" ושם יש המון בנות בשלבי הריון שונים עם הרבה שאלות ויש אוירה טובה והרבה שיתוף וכמובן אני הדולה המייעצת שם ומשתדלת לתת מענה לשלל השאלות והבעיות שצצות בהריון וכמובן לקראת הלידה.
    המשך הריון קל ונעים, קרין
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה