בהריון ראשון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות יקרות אז אתמול גיליתי שאני בהריון (כן כן קצת שוק זה הריון ראשון ) ורציתי לשאול שאלה קצת פרטית אבל שיושבת לי על הלב.
    אני ובעלי גרים כרגע בדירה של 2 חדרים אבל יחסית גדולה (סלון גדול) וכרגע אין לנו אפשרות לעבור לדירה יותר גדולה מכל מיני סיבות.
    האם יש פה בנות שגרו עם תינוק בדירה קטנה? האם זה אפשרי? או שבכל זאת צריך לעבור לדירה גדולה יותר?
    אשמח לעצות וגם לעידוד והרגעה.
    תודה רבה ושיהיה לכולן הריון קל ומשעמם.
1 תגובות
עמוד 1
  • היי מיקה
    קודם-כל, מזל-טוב להריון - זה לא מובן-מאליו וכ"כ הרבה נשים חולמות על זה - אז שיהיה המשך הריון קל ומוצלח.
    לשאלתך, אני גרתי בדירת שני חדרים בתל-אביב כאשר ילדתי את בתי הבכורה והסתדרנו מצויין. בכל מקרה, גם אם יש וילה עם שבעה חדרים - בחודשים הראשונים רצוי שהבייבי יישן עם ההורים וכדאי גם לשכור עריסה מתחברת. יש גם הרבה מעלות בדירה קטנה - לא צריך לרוץ הרבה... אם יש אהבה ורצון ושמחה לקראת התינוק החדש - אפשר בהחלט להסתדר. כך שאם עכשיו גילית שאת בהריון - לא נראה לי שתהיה לך בעיה לפחות לשנה וחצי ואז תראי איך אתם מסתדרים. אז שיהיה בהצלחה ובשעה טובה ואת מוזמנת לקבוצת הריון ולידה - דולה מייעצת, שאני מנהלת כאן בפורטל דולה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה