התייעצות על תוכנית טיפול - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום.אני בת 30 ובמהלך 10 חודשים של ניסיון טבעי להרות, התחלתי בבירורים ובדיקות. לבסוף לאחר שיצא fsh 12.2 הגעתי למכון פוריות. צילום הרחם יצא תקין אך תוצאת amh היא 0.85. הרופא המליץ כעת על 3 חודשים שבמהלכם נעשה 2 שאיבות לצורך שימור עוברים לעתיד ורק אחר כך אחרי שנסיים שימור,נתחיל שוב בקבלת הורמונים וניסיונות להזרעה(בתקווה שתצליח ולא נצטרך שוב הפרייה). ההפרייה לצורך שימור נעשית באופן פרטי מאחר והקופה לא מממנת זאת. הבנתי שאכן תוצאות הרזרבה השחלתית נמוכות ואני אחוזון 4. האם לדעתך זה נכון לעשות הפרייה חוץ גופית כרגע לצורך שימור בלבד? הרופא התעקש שלא נחדיר עובר כדי לשמור קודם לעתיד.כמו כן אמר שלהריון נוכחי בכל אופן אצטרך הזרקות הורמונים ולא קבלת איקקלומין מאחר והרזרבה נמוכה. אשמח לחוות דעת האם אכן תהליך של שימור זה התהליך הנכון כרגע למצבי. דובר על התחלת הזרקות בפרוטוקול קצר ושאיבות שיבוצעו בהרצליה מדיקל סנטר.
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום.
    זו התייעצות שמתאימה למרפאה ולא לפורום כזה.
    בגדול, השאלה היא האם מתמקדים בילד הראשון או שחושבים קודם על הילד השני וכו׳.
    בכל מקרה אני הייתי הולך רק על IVF ולא פחות מכך.
    השאלה אם להחזיר או להמשיך לשמור (הקשורה לשאלת המימון...) תלויה בנושא הראשון שכתבתי.
    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה