התקן והריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות רציתי לשאול, קיימתי יחסי מין לא מוגנים כשבוע לפני שהוצאתי התקן תוך רחמי הורמונלי שהיה בי כחצי שנה בערך באותו יום ששכבנו בייצתי אך עדיין הייתי עם התקן.
    מאז מאחר לי המחזור ואני עם בחילות האם זה בכלל הגיוני שנקלטתי?
1 תגובות
עמוד 1
  • נדיר אבל יתכן משום שההתקן איננו מונע הפריה אלא מפריע לאשכול התאים שהתפתח בחצוצרה מלהשתרש ברחם. כלומר, יתכן והופרתה ביצית, שהחלה להתחלק לתאים והאשכול התחיל לנדוד לעבר הרחם. כשהגיע לרחם - כבר לא היה שם התקן ולכן יתכן שהשתרש. למה נדיר? כי כאשר מוציאים התקן נשאר פצע קטן שהוא עצמו יכול להפריע להשתרשות ולכן בדרך כלל, אחרי שמוציאים התקן, לוקח קצת זמן עד שנכנסים להריון. אבל אין מאה אחוז. אני לא יודעת עם את מקווה להריון או לא - אבל מאחלת לך שיהיה מה שאת רוצה... פשוט אין לדעת עד אשר יש איחור יותר גדול ומבצעים בדיקת הריון - או שהמחזור מאחר ויגיע.
    ובאם יש הריון - את מוזמנת לקבוצה שאני מנהלת פה בפורטל יולדת - דולה מייעצת. קבוצה מקסימה עם חברות נעימות והרבה עצות, תובנות וידע מקצועי ממני. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה