ירידה במשקל - הריון ולידה

  • היי, אני כרגע לא יודעת אם אני בהריון או לא, מוקדם מידי עוד לבדוק. אבל מה שכן אני הצבתי לעצמי יעד במשקל לפני כניסת ההריון שברגע שאכנס לא אגיע למיימדים גדולים מידי, אבל לא ירדתי מספיק ועכשיו אני מרגישה שהתוצאה תהיה חיובית. האם בשבועות הראשונים של ההריון יש לי סיכוי לרדת במשקל מבלי לפגוע בעובר?
3 תגובות
עמוד 1
  • חדשה יקרה.
    מאד לא מומלץ לרדת במשקל בהריון. היעד הוא לא לעלות יותר מדי אבל כמובן לא לרדת וגם לא בשבועות הראשונים. הירידה לא תפגע בעובר, מכיון שהעובר הוא למעשה טפיל, והוא יקח מגופך את מה שהוא צריך אבל עלול להשאיר אותך עם חוסרים אשר ישפיעו גם עליך וגם עליו בהמשך ההריון. צריך, כמו כל דבר בחיים, לבחור בדרך האמצע - לא קיצוניות משום סוג. כמובן שאם את בהריון זה לא אומר לך לאכול הכל ולעלות מאד במשקל כי גם זה מאד לא בריא לך ולעובר. אבל בין זה לבין מטרה להוריד - יש דרך ביניים. תשתדלי לאכול מאוזן ובריא, הרבה ירקות ירוקים, דגנים מלאים, ביצים, מוצרי-חלב באחוזי שומן נמוכים וכך גם תשמרי על עליה מתונה במשקל וגם תעניקי לגופך ולעובר שלך את מה שצריך. שוב, מאד חשוב להימנע מדיאטות הרזייה. המשקל הממוצע של רחם, עובר, מי שפיר, הגדלת השדיים ועוד מסביב לקראת סוף ההריון זה בסביבות 8 ק"ג כך שזה מה שתעלי במימימום. מניסיוני, נשים שמקפידות על תזונה מלאה ובריאה - עולות בערך משקל כזה או קצת יותר, אך זה איננו שומן, וזה יורד ברובו אחרי הלידה. בקיצור - זה לא הזמן לדאטות וירידה במשקל = תדאגי להריון בריא ומאוזן ואם יהיו מעט עודפים אחרי הלידה תוכלי להוריד ע"י הנקה (שלוקחת קלוריות רבות מגופך), פעילות גופנית קלה וכו'. לא לדאוג לזה.
    בהצלחה. ואם את בהריון, את מוזמנת לקבוצת וואטסאפ שאני מנהלת פה בפורטל יולדת,שנקראת הריון ולידה דולה מייעצת. קבוצה באמת נחמדה ומועילה. קרין
  • חדשה יקרה.
    מאד לא מומלץ לרדת במשקל בהריון. היעד הוא לא לעלות יותר מדי אבל כמובן לא לרדת וגם לא בשבועות הראשונים. הירידה לא תפגע בעובר, מכיון שהעובר הוא למעשה טפיל, והוא יקח מגופך את מה שהוא צריך אבל עלול להשאיר אותך עם חוסרים אשר ישפיעו גם עליך וגם עליו בהמשך ההריון. צריך, כמו כל דבר בחיים, לבחור בדרך האמצע - לא קיצוניות משום סוג. כמובן שאם את בהריון זה לא אומר לך לאכול הכל ולעלות מאד במשקל כי גם זה מאד לא בריא לך ולעובר. אבל בין זה לבין מטרה להוריד - יש דרך ביניים. תשתדלי לאכול מאוזן ובריא, הרבה ירקות ירוקים, דגנים מלאים, ביצים, מוצרי-חלב באחוזי שומן נמוכים וכך גם תשמרי על עליה מתונה במשקל וגם תעניקי לגופך ולעובר שלך את מה שצריך. שוב, מאד חשוב להימנע מדיאטות הרזייה. המשקל הממוצע של רחם, עובר, מי שפיר, הגדלת השדיים ועוד מסביב לקראת סוף ההריון זה בסביבות 8 ק"ג כך שזה מה שתעלי במימימום. מניסיוני, נשים שמקפידות על תזונה מלאה ובריאה - עולות בערך משקל כזה או קצת יותר, אך זה איננו שומן, וזה יורד ברובו אחרי הלידה. בקיצור - זה לא הזמן לדאטות וירידה במשקל = תדאגי להריון בריא ומאוזן ואם יהיו מעט עודפים אחרי הלידה תוכלי להוריד ע"י הנקה (שלוקחת קלוריות רבות מגופך), פעילות גופנית קלה וכו'. לא לדאוג לזה.
    בהצלחה. ואם את בהריון, את מוזמנת לקבוצת וואטסאפ שאני מנהלת פה בפורטל יולדת,שנקראת הריון ולידה דולה מייעצת. קבוצה באמת נחמדה ומועילה. קרין
    תודה רבה על המענה!
  • בשמחה ובשורות טובות!
השאירי תגובה (לפתיחת דיון חדש לחצי כאן)
 שלחו אלי הודעה על תגובה חדשה לנושא זה

חישוב מועד לידה משוער

מחשבון פוריות / ביוץ

(אם אינך יודעת הכניסי 28)

שמות לתינוקות

  בנים   בנות   יוניסקס
לפי התאמה נומרולוגית:
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה

הטבות ליולדת

כתבות אחרונות

אינדקס הריון ולידה