ביוץ ומעקב זקיקים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי לכולן, אני ובעלי מנסים להכנס להריון כבר 10 חודשים ועכשיו בשלושה חודשים האחרונים התחלנו לעשות מעקב זקיקים כדי לעקוב אחרי הביוץ. בחודשיים האחרונים גילינו שהביוץ שלי הוא ממש מוקדם (סביב יום 11 למחזור) ביום ה11 הייתי עושה מעקב זקיקים והיינו מגלים את שיא הביוץ באותו יום אבל זה היה קצת עדיין מאוחר. החודש החלטנו שאנחנו רוצים לעשות את הפרוצדורה של ההזרעה. החודש הרופא שלי אמר לי שאני אלך לעשות מעקב זקיקים ביום ה-9 למחזור כי אנחנו רוצים לתפוס אותו בזמן ולהספיק לעשות את ההזרעה. אז היום יום רביעי (היום ה9) עשיתי את המעקב זקיקים ובתוצאות אמרו לי לחזור לעשות מעקב זקיקים רק ביום ראשון שזה יצא היום ה-13 למחזור. אני ממש מפחדת ששוב נפספס את הביוץ לאור העובדה שהוא קורה מוקדם והרופא בעצמו רשם לי בתיק שאני מבייצת עם זקיקים קטנים. אמרתי להם שאני רוצה גם לבוא לעשות מעקב זקיקים גם ביום שישי שיוצא היום ה11 למחזור אך אין טכנאית אולטרסאונד בשביל זה ולא יהיה מי שיעשה לי...
    אני לא יודעת מה לעשות אני כבר מתוסכלת...תמיד משום מה מרגיש שזה נופל על שישי שבת ואז אי אפשר לעבוד ככה....אז מה אתן מציעות לעשות? ללכת למרפאה אחרת לעשות את המעקב? (למרות שהרופא המלווה שלי מכיר את כל הסיפור שלי והתיק שלי אצלו) או שבאמת לחכות ולעשות את המעקב זקיקים ביום ראשון ולקוות שהחודש נוכל לבצע את ההזרעה בזמן?
    תודה לעונים
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה