לא מצליחה להיכנס להיריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • לפרופסור רוני טפר, שלום רב! אני ובעלי מנסים מיוני 2019 שאיכנס להיריון, אבל לא מצליחים. אני מתחילה לדאוג. אני בריאה בדרך כלל בלי עבר רפואי לא תקין. גם בעלי אדם בריא ועושה ספורט. לא מעשנים ולא נוגעים באלכוהול. בקרוב אהיה כבר בת 29. בעלי יהיה בן 32. כשאני אצל רופאות נשים, הן אומרות לי שיש מלא מידע באינטרנט בנושא- אבל לא משנה כמה שאני קוראת, פתאום אני מגלה למשל שלגבר אסור להיות בסאונה או ג'קוזי לפני שמנסים כי זה פוגע בזרע. בעלי אוהב ללכת לפחות פעמיים בחודש לסאונה ולבריכות חמות. השאלה לכמה זמן זה פוגע בזרע מרגע שהוא עושה סאונה או ג'קוזי? האם יש לך טיפים ממה אני כאישה צריכה להימנע או לעשות כדי לתקן את הפוריות שלי? כי אני מניחה שבגלל הגיל שלי, הגוף שלי נובל עם כל שנה שעוברת על אף שבאולטרה סאונד רואים שהכל נקי בפנים. וממה בעלי צריך להימנע? האם הצמדת הפלאפון לגוף גם פוגעת בפוריות? האם שהייה מרובה מול הטלוויזיה לפני השינה פוגעת בפוריות? שואלת מפני שראיתי כתבות בנושאים אלו.

    אני לחוצה טילים!!! לא רוצה להגיע לטיפולי פוריות!!!!! אני אישה בריאה!!! זה לא מגיע לי!!!!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה