הפריה חוץ גופית - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום אובחנתי בתור נשא של הגן של סיסטיק פיבוריז וחוסר מולד של צינור הזרע בעקבות כך.
    רציתי לברר איך יודעים אם יש זרע ? ואת התהליך של ההפריה האם ההפריה עובדת כרגיל והאישה צריכה לעבור את כל ההליך הרגיל שכולל מתן תרופות לביוץ הזרקות וכדומה?או שבעקבות כך שהבעיה אצל הגבר זה חוסך ממנה כמה דברים ?
    תודה על העזרה
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום וברכה.

    בד״כ במצבים הללו יש זרע בכמות טובה בתוך האשכים אך אותו אנחנו נאלצים לקבל באמצעות פעולה כירורגית קלה. אנחנו מקבלים רמז בבדיקות דם אך אבחנה סופית רק בעת הפעולה.
    מכיוון שהכמות מועטה וגם יש שאיפה להימנע מפעולה חוזרת- יש צורך בהגדלת מספר הביציות סביב הפעולה הזו, וזה כרוך בשימוש בהורמונים ושאיבת ביציות.
    כמובן על האשה להיבדק גם היא ויש לבצע יעוץ גנטי, כי הבדיקות הרגילות אינן מכסות את כל האפשרויות.
    אם גם האשה תתגלה כנשיאת- יהיה צורך במסלול PGD לבחירת עוברים שאינם בריאים.
    זה על קצה המזלג.
    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה