למי שיש רגישות לחלב - איך גיליתן?? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני כבר משתגעת, ניסיתי כבר את כל התמ"לים ולא משנה באיזה אני משתמשת היא תמיד פולטת הכל בסוף, גם כשאני מאכילה אותה לאט או בכמויות קטנות יותר... איך אפשר לדעת אם מדובר ברגישות לחלב? איך אני מתחילה לחשוב שאולי זאת הבעייה... קיבלתם מהרופא מרשם לנוטרמיגן? הוא באמת עזר? תוך כמה זמן היתה הקלה??
3 תגובות
עמוד 1
  • מאמי, כמובן שחשוב ללכת לרופא כדי לעבור בירור ועדיף כמה שיותר מוקדם אבל ממה שהיה אצלנו והוסבר לי כשהפליטות הן אחרי תמ"ל חלבי אבל לא אחרי הנקה אז יכול להיות שזו אלרגיה לחלב, ככה גילינו את הרגישות לחלב אצל הבת שלי. לגבי מה ששאלת על הנוטרמיגן, אז הוא משפיע דיי מהר, אנחנו ראינו הקלה אחרי יום יומיים של שימוש. אגב, אם מקבלים מרשם, זה מוזיל עלויות, אז עדיף לבקש מרשם מהרופא לזה
  • קודם כל ממש חשוב שתלכי לרופא לבירור , הוא יבדוק אם לילד יש גם פריחה או שלשולים והקאות ואם הפליטות קורות רק אחרי תמ"ל או גם אחרי הנקה (אם את מניקה) וידע לאבחן אם מדובר באלרגיה לחלב.
    אם הוא יאבחן שזה באמת רגישות/אלרגיה לחלב כמו שמקרה שלנו אז יתן לכם מרשם לנוטרמיגן שמיועד לתינוקות אלרגיים לחלב , בהצלחה רבה!
  • ממליצה לך קודם כל להתייעץ עם רופא ילדים...מאמינה שהוא ישאל לגבי פריחה/שלשולים (אם זה גם קיים אצל הילדה) אחרי שהיא אוכלת תמ"ל ויברר אם הנקת ואם הפליטות והשאר קרו גם בהנקה... אם זה לא קרה בהנקה או שלא הנקת, יכול מאוד להיות שזו רגישות לחלב ואז הוא ימליץ על תמ"ל כמו הנוטרמיגן שכתבת שמתאים לזה...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה