תינוק בן שנה וחודש - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, הבן שלי בן שנה וחודש והוא השתנה מקצה לקצה מבחינה התנהגותית. הוא עדיין לא נמצא במסגרת (אמור להיכנס בחודש הבא) והאמת שאני חוששת. לפני חודשיים בערך כאשר היה רואה ילדים אחרים ומשחק איתם, הוא היה מתלהב ממש וכחלק מהמשחק היה כאילו מכה אותם בתנועות אגרסיביות. ייחסנו את זה להתלהבות ושהוא חושב שזה משחק אך בכל זאת עצרנו וניסינו ללמד שעושים "טובה" ולא מכים חזק. מאז זה הדרדר ועכשיו ממש שמים לב שכשהוא עצבני או סתם לא מקבל מה שהוא רוצה הוא מרביץ, לנו ולכולם בעצם, דוחף אותי אם רוצה שאזוז, מרביץ לי בפנים אם אני מנסה לדבר איתו ומרביץ אפילו לצעצועים שלו ומרביץ להם. בשבוע האחרון הוא היה חולה מאוד וזה הדרדר אפילו עוד יותר מאז. בכל פעם שמעירים לו אסור או לא מרשה הוא מתיישב ופותח בצרחות ברמות שאני לא יודעת איך לתאר (זה ברמה שאני סוגרת את כל החלונות בבית מחשש שישמעו ויחשבו שחלילה קורה לו משהו רע בבית). אני באמת מנסה להכיל, לחבק ולהסביר לו בעדינות ואפילו להסיח את דעתו למשחק אחר אך הוא מעיף כל חלופה שהיא. אנחנו כבר די אובדי עצות ונשמע לכל עצה. אולי אפילו למי אפשר לפנות בנושאים כאלה? תודה רבה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה