ימי מחלה במקום שמירה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום , במידה ואקבל המלצה מרופא תעסוקתי או מאורטופד על שמירת הריון, האם אני יכולה להחליט לא להגיש את הטפסים לביטוח לאומי ולנצל את ימי המחלה שנשארו לי במקום, בערך 60 יום
4 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    כל עוד יש לך מספיק ימי מחלה צבורים ואישור מחלה מתאים, תוכלי לנצל את ימי המחלה.

    בברכת הריון קל ותקין,
  • שלום,
    כל עוד יש לך מספיק ימי מחלה צבורים ואישור מחלה מתאים, תוכלי לנצל את ימי המחלה.

    בברכת הריון קל ותקין,
    תודה רבה על התשובה, אז אם יש לי המלצה מרופא תעסוקתי שאני לא כשירה לעבודה וטפסים ממולאים על ידי רופא נשים שמומלץ לי שמירת הריון, אין צורך לשלוח את הטפסים האלו לביטוח לאומי, מספיק להגיש את הטפסים האלה למעסיקה שלי כדי לקבל את ימי המחלה שצוברים לי??
  • את מגישה למעסיק אך ורק את האישור מהרופא התעסוקתי, ואז יכולה להיעדר על חשבון ימי המחלה שלך.
  • שלום,

    אני בחודש תשיעי מתקדם ומרגישה לא טוב ולא מסוגלת ללכת לעבודה. במידה ויש לי ימי מחלה וגם אישור מרופא נשים , המעסיק יכול להחשיב את ימי המחלה כחלק מחופשת הלידה מבלי לקבל את הסכמתי?

    תודה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה