בן שנה ותשע שמתקשה ללכת לישון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    בני בן שנה ותשע.שובב גדול :) לפני השינה משתולל ועושה מלא שטויות.יש לו אחות בת 7 שנרדמת תוך שניות באותו חדר והוא ממשיך להשתולל עוד כשעה אחרי זמן ההשכבה..אנו משכיבים אותו לישון בין 19:30 ל 20:00והוא נרדם בקושי התשע. אומר בודאות שהוא עייף כי אז נשנה לרגע עיניו מתגלגלת וכמעט נעצמות אך הוא קם מיד ומתחיל שוב לרוץ ולהשתולל .אנו מחזירים אותו למיטה בכל פעם.כששוכבים לידו מטפס עלינו זורק מוצצים ומשתובב. שלא לומר משתולל. מה עושים????
    אציין כי ישן בגן שעה וחצי וכי ישן לילה שלם אחכ.
1 תגובות
עמוד 1
  • היי נינה,
    אם אתם משכיבים אותו בוודאות כשהוא עייף אז אני יכולה לנחש שמדובר בהתרגלות לצורת ההרדמה שלו. לפי מה שאני מבינה הוא רגיל להירדם כשאתם שוכבים לידו וזה אומר שאין לו יכולת הירדמות עצמאית.. ברגע שאין יכולת הירדמות עצמאית אפשר להתחיל לראות ניצנים של קשיים:
    1. הרדמות שהולכות ומתארכות, מה שעבד בהתחלה כבר לא עובד ככ מהר.
    2. יותר ויותר יקיצות בלילה.
    3. זמני ערות ארוכים בלילה ליותר מחצי שעה...

    נראה כאמור שאתם נמצאים בתחילת ההתרגלות...

    מציעה להתחיל להקנות לו יכולת הירדמות עצמאית כך שברגע שתכניסו אותו למיטה יירדם בכוחות עצמו ללא שום עזרה.... כשאתם מחוץ לחדר...

    מעבר לנושא הזה, של חוסר היכולת להירדם עצמאית, נכנס לתמונה נושא נוסף שהוא בדיקת הגבולות שמאוד מאפיינת את הגיל שלו.. ולכן חובה גם לוודא שאתם מקפידים איתו על גבולות ועל העברת מסרים ברורים שהגיע הזמן לישון... זה לא פשוט אבל ברגע שפועלים נכון ובצורה מסודרת רואים תוצאות.

    הקניית יכולת הירדמות עצמאית היא יכולת מאוד חשובה.. בוודאי תשאלי אותי איך לעשות זאת.. זו שאלה טובה :) מדובר בתהליך שרצוי לעשות אותו בצורה מאוד מדוייקת ואני מאמינה גם בהדרגתיות עם מענה תמידי ומיידי לבכי... מדובר בתהליך ארוך שאני לא יכולה לפרטו כאן.

    בהצלחה,
    דנה

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה