בדיקת ביוץ שלילי ודימום תואם ביוץ - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, אשמח להבין מה קורה פה:
    קצת רקע - מנסים להיכנס להריון מזה מס' חודשים, המחזור שלי לרוב נע בין 26 ל-28 ימים אז אני מתחילה עם מקלוני ביוץ מיום 10, וביום שבו הבדיקה חיובית הולכים לעבוד :)
    אתמול היה יום 10 למחזור אז ביצעתי לראשונה החודש בדיקת ביוץ, היא יצאה שלילית. היום בשעות הבוהוריים הגיע דימום שתואם ביוץ - קצר, נקודתי, מלווה בכאבים קלים בבטן התחתונה, בא והלך בתוך שעה בערך. בדיקת ביוץ שעשיתי זמן קצר לאחר מכן יצאה שלילית, וגם הערב עשיתי אחת וגם היא יצאה שלילית.
    אני מנסה להבין מה קרה פה בעצם? האם הבדיקה נתנה תוצאה שגויה? או שאולי הדימום לא מעיד על ביוץ? האם יכול להיות שאני לא מפרישה LH ובכל זאת מבייצת? או שאולי אצלי ה-LH מגיע רק לאחר הביוץ?

    אשמח להבין מה יכולות להיות הסיבות לשילוב המוזר הזה כדי לעשות לעצמי סדר בראש.

    תודה רבה!
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה