עיכוב תשובה מוועדה מחוזית לאישור טיפול אחד של ivf - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • רופא הנשים שלי כתב טופס בקשה לטיפול ivf ראשון עבור ועדה מחוזית של הקופה. זו מתעכבת במתן תשובה כבר חודש. האם הדבר אומר שהתשובה שלילית? התעלמות פירושה תשובה שלילית? באפריל ימלאו לי 45. האם זו הסיבה? האם ועדה יכולה לא לאשר זכאות לטיפול אחד בודד של ivf אם המטופלת אינה סובלת לפי הבדיקות ההורמונליות מבעיית פריון  אלא מבעיית גיל? לא היו לי הריונות קודמים (מעולם לא ניסיתי) ולא הזרעות. האם אפשר לעבור בבית חולים ציבורי טיפול ivf ללא אישור הוועדה המחוזית הזו?
2 תגובות
עמוד 1
  • לא יודעת איזה קופה את אבל אולי תשקלי לגשת לרופא פרטי שמבצע ivf בית חולים פרטי.
    שווה גם לברר אצל המנהל של הקופה האזורי למה זה מתעכב ולדרוש תשובות. זכותך לדעת.
  • שלום וברכה.

    האישור הוא לעניין המימון, והוא נדרש בין אם מדובר בבי״ח ציבורי או פרטי, אא״כ את לא מבקשת מהקופה מימון אלא הכל בעצמך, ואז לא נדרש אישור אלא הסכמה של רופא לבצע. קחי בחשבון שמדובר בכ-20,000₪ לא כולל תרופות.
    בעיקרון התשובה צריכה להיות תוך מספר ימים.
    יש אפשרות לסרב אם אין סיבה רפואית ברורה המצדיקה IVF ולא רק הגיל.
    האם הרופא מורשה פוריות בקופה ? יתכן שזו הסיבה.
    לא כל רופא יכול להגיש בקשה.

    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה