חדשה כאן ? אחרי הזרעה שנייה... - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולן,
    מרגישה צורך לשפוך ולשתף אז הבנתי שפה כנראה זה המקום הנכון.
    אני ובעלי מנסים כבר שנה ו8 חודשים, ורק עכשיו כזה התחלנו עם טיפולים... אנחנו מוגדרים אי פריון בלתי מוסבר אחרי שביצענו את כל הבדיקות.
    התחלתי טיפולים (הזרעה) גונאל f ואוביטרל, ביום רביעי עשיתי את ההזרעה, זאת אומרת שאני סך הכל 4 ימים אחרי, אני כבר 3 ימים עם חזה כואב ורגיש, ועכשיו אני גם עם בחילות, יכול להיות שזה תופעות לוואי של האוביטרל? אני מפחדת סתם לחשוב שאולי נקלטתי ובסוף להתאכזב ?? קשה לי כבר לחכות....
4 תגובות
עמוד 1
  • שכחתי לציין שזו הזרעה שנייה שלי..
  • שכחתי לציין שזו הזרעה שנייה שלי..
    היי לך,
    אני גם בתהליך, אחרי הזרעה שלישית שכשלה.
    לא קל,
    מקווה שיהיו לך תוצאות במהרה.
  • היי לך,
    אני גם בתהליך, אחרי הזרעה שלישית שכשלה.
    לא קל,
    מקווה שיהיו לך תוצאות במהרה.
    היי, האמת שאני כבר אחרי 15 יום אתמול עשיתי בדיקת בטא ויצא לי 32, מצד אחד משמח מצד שני הרופא אמר לי שזה אומנם חיובי אבל נמוך ושאני צריכה לחזור על הבדיקה עוד יומיים שלושה, יום ראשון אני עושה שוב ומקווה באמת לטוב! ושזה יחזיק... מתפללת.
    מאחלת גם לך שתקלטי עכשיו אמן!!
  • היי, האמת שאני כבר אחרי 15 יום אתמול עשיתי בדיקת בטא ויצא לי 32, מצד אחד משמח מצד שני הרופא אמר לי שזה אומנם חיובי אבל נמוך ושאני צריכה לחזור על הבדיקה עוד יומיים שלושה, יום ראשון אני עושה שוב ומקווה באמת לטוב! ושזה יחזיק... מתפללת.
    מאחלת גם לך שתקלטי עכשיו אמן!!
    ואוו איזה יופי מקווה מאד בשבילך שהבטא תמשיך לעלות בצורה תקינה.
    אפשר להמשיך לדבר במייל אם תרצי לתת את כתובת המייל שלך
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה