הריון ובעל חסר רגישות - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,

    אין לי ממש את מי לשתף (סיפור ארוך) ואני מתנחמת בעובדה שיש אתכן שאולי תבינו לליבי ואולי גם אצא עם כמה טיפים מועילים להתמודדות.
    אנחנו בהריון, שבוע 13, אני עם חשקים באוכל באופן כללי מאז תחילת ההריון אך מתוק תמיד הייתה חולשה וכעת בהריון עוד יותר.
    אני לא בחורה רזונת אך גם לא מלאה, אני טיפה במשקל עודף בהשוואה לגובה אך לא משהו היסטרי.
    לאחרונה, בעלי מעיר לי הערות לגבי האוכל, גם ליד המשפחה שלו בסגנון של לא לעודד את האכילה שלי או אם אני עדיין רעבה(אם ביקשתי משהו מתוק)והכל בטון מזלזל וזה בהנחה שלא בא לו לשלב עם זה גיחוך עליי ועל האכילה שלי.
    אמרתי לו שירגע, שהוא לא מבין מזה הריון וכל מה שעובר על הגוף, אך לצערי זה לא נרגע ואני מוצאת את עצמי נעלבת ובוכה.
    הוא אף פעם לא היה ככה ופתאום יוצא ממנו משהו מאוד מכוער...
    זה גורם לי לחשוב פעמיים אם ההריון הזה ממנו הולך לעשות אותי אומללה ושלא תבינו לא נכון, אין לי שום כוונה להפיל חלילה, אלא תהיות של המשך הנישואים.

    מה דעתכן? איך עוברים את זה?

    חיבוק לכולן.
1 תגובות
עמוד 1
  • רוני יקרה, מה לעשות, גברים רבים לא מבינים את משמעות ההריון והתהליכים העוברים על האשה. אם היחסים ביניכם טובים - כדאי לנהל שיחה פתוחה בנושא ולהסביר לו שזה פוגע בך. בעיקר הייתי מדברת על כך שהוא מעיר לך בנוכחות בני-משפחתו. יתכן והוא לא מודע לכך שאת נפגעת. אם הוא כן מודע וממשיך - זה באמת לא מעודד. את גם יכולה להגיד לו בשקט - שבימים כאלו - שכולם דואגים מכל הכיוונים על הבריאות, הפרנסה והילדים - חבל לבזבז אנרגיות על זה וצריך להתרכז באיך עוברים כזוג וגם כזוג לעובר את התקופה הזו ושומרים אחד על השני. מקובל שנשים עולות במשקל בהריון ויש חשקים - אבל אני גם אומרת שהריון זה לא ״רישיון לזלילה לא מבוקרת״ וכדאי שתהיי עם אצבע על הדופק וגם את תגבי לי את עצמך ותראי לו שאת משתדלת. אכילת הרבה סוכרים לא בריאה בהריון ואמנם לא צריך להתנזר ממתוק אבל לא להפריז וזה גם עלול לגרום לסכרת הריונית בהמשך. הייתי מציעה לך להכין קערת ירקות שטופים וחתוכים ולאכול מהם במשך היום ותיפגש ו באמצע - את תשתדלי לשמור קצת והוא יפסיק להעיר. זה גם יועיל לך לא להגיע למשקל שיהיה לך קשה להוריד אחרי ההריון. אבל הוא חייב להפסיק להעיר לפני אחרים ובתמורה תראי לו שדעתו חשובה לך ואת משתדלת. שוב - אני מדגישה - לא דיאטה ולא הפסקת מתוקים כללית. אבל למתן.
    את מוזמנת להצטרף לקבוצה המקסימה שאני מנהלת בפורטל יולדת - דולה מייעצת - יש שם הרבה חברות נהדרות ואני מייעצת בכל נושאי ההריון והלידה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה