מתוסכלתתתת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני קראתי מליון כתבות ברשת על תסמינים למיניהם שמרמזות על הריון קרוב,
    רשום שם בכולן חד וחלק כי בתחילת ההריון יש בעיות במערכת העיכול, שזה מתבטא בגזים מרובים, נפיחות בטנית, צרבות, וגורמת לאפקט ההקאה, כל אלו בגלל הורמונים שמופרשים בעת ההשתרשות.
    יש לי הכל!!
    אפילו היום הקאתי מעט, לאחר האוכל כחצי שעה כנראה בגלל החומציות של הקיבה שדחפה החוצה שארית של סוף האוכל וגרמה לי להחנק מעט וזה יצר את אפקט ההקאה.
    אני לפני איחור, האיחור אמור להיות עוד 5 ימים.
    עשיתי כמה בדיקות הריון ביתיות וכולם מראות שלילי!
    איך זה יתכןן שאני חווה בלי הפסקה את כל התסמינים, כולל מתן שתן מרובה ללא צריבה ושדיים נפוחים, אבל הבדיקות מראות שלילי?!?!
    אין לי תסמינים לפני הווסת, ומעולם לא היו לי מהווסת הראשונה לפני שנים!- אז אין מצב בכלל שאלו תסמינים לפני מחזור!!

    ועכשיו הרי אם יש תסמינים זה אומר שהייתה השרשה וזה אומר שיש הורמון שמופרש אז איך הבדיקה לא מזהה אותו?
    אוףףף מתסכלל אותי בטירוף
2 תגובות
עמוד 1
  • יתכן ובדיקת ההריון שלך שלילית מכיוון שרמת הורמון ה-HCG אינה מספיק גבוהה בשתן.
    עדיף להמתין יומיים אחרי האיחור (שתן ראשון האמין ביותר).
  • אם האיחור שלך רק בתחילתו - אז כמובן שבדיקת הריון עדיין לא תראה כלום בשלב הזה. תוצאות אמינות מתקבלות אחרי האיחור בלבד. זה שעשית כמה בדיקות מראה שעשית כבר ממש מוקדם מדי וגם שאת לחוצה מדי. לחץ הוא גורם מרכזי בבעיות פוריות - כך שאני מציעה לך להרפות ולא להתרכז הזה כל כך. גם תסמינים לא ממש מופיעים בשלבים כ״כ מוקדמים - זה נדיר. תמתיני עד לפחות יום יומיים אחרי האיחור כי כל בדיקה שתעשי לא תראה תוצאות אמיתיות וחבל על הכסף ובעיקר חבל על העצבים שלך. זה ממש לא מועיל. תעדכני בתוצאות אחרי האיחור. בהצלחה.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה