משכורת 13 בחל״ד - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    מעוניינת להתייעץ לגבי משכורת 13. אני עובדת תחת הסכם קיבוצי, משכורת 13 מחולקת אצלנו על שכר של חודש מרץ. היא לא מצויינת בחוזה כיוון שמחולקת רק בתנאי והיו מספיק רווחים בשנת העבודה הנוכחית אך השנה חילקו לכולם. ב 12.3 ילדתי אך יצאתי לחופשה כבר מה24.2 על חשבון ימי המחלה שלי (יש לי מספיק). הנוכחות בחברתנו מחושבת מ 21 לחודש עד 20 לחודש העוקב ונכנסת לחשבון כל 5 לחודש. מה שאומר שב 5.4 אמורים להכניס לי שכר + משכורת 13. בבדיקה שעשיתי מול המעסיק נאמר לי שאקבל רק אחרי שאחזור מחופשת לידה. לא ברור לי למה? והאם אני יכולה לדרוש שייכנס עוד החודש? תודה :)
2 תגובות
עמוד 1
  • שלום,
    המעסיק צודק ומגן על זכויותייך.
    קבלת שכר בזמן חופשת הלידה תפגע לך בדמי הלידה.
  • שלום,
    המעסיק צודק ומגן על זכויותייך.
    קבלת שכר בזמן חופשת הלידה תפגע לך בדמי הלידה.
    היי,
    אבל זה לא נחשב שכר בזמן חופשת הלידה
    אני עבדתי בחלק מחודש מרץ והשכר על התקופה הזו פשוט נכנס באפריל.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה