מחזור הקדים בשבוע ומאחר ב5 יום - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • יש לאישתי בדרך כלל וסת תקין, חודש שעבר, הקדים הווסת בשבוע אני מניח שבגלל מבחן נהיגה שעברה, והחודש הזה הווסת מאחרת ב5 ימים, נעשתה בדיקה ביתית והבדיקה יצאה שלילית..
    אין שינויים במשקל
    אין כרגע לחץ נפשי כלשהוא
    אין חולשה כללית
    הכול בערך דומה, לאורך החיים עד עכשיו
1 תגובות
עמוד 1
  • קודם כל, יש לחזור על הבדיקה הביתית בעוד מספר ימים. באיחור של מספר ימים אין שום שינויים במשקל או חולשה כללית. מבחינת לחץ נפשי - הרי שממש אי-אפשר לדעת מה היא מרגישה באמת. המצב עם הקורונה בהחלט מלחיץ כל אחד ברמה כזו או אחרת, אורח החיים בוודאי שונה וגם זה שאתה משדר לי לחץ בעצם הפניה אלי פה בפורום, יתכן שהיא מרגישה בלחץ שלך ואם אתם מנסים להיכנס להריון הלחץ שלך ושלה די טבעי וסביר שהיא כן לחוצה. בנוסף, וסת זה לא דבר ממש מדוייק והרבה פעמים זה מאחר או מקדים מעט ללא סיבה נראית לעין. אם אתם מקווים להריון, נקווה שהבדיקה הבאה תהיה חיובית ואם לא - אז אני מאחלת לכם שזה יקרה בקרוב = והעיקר, לא להיות בלחץ - זו הסיבה השכיחה ביותר לאי כניסה להריון.
    בשורות טובות !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה