דימום ובדיקה במיון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אני כותבת פה כי מרגישה קצת חסרת אונים. אני בשבוע 8 לפי תאריך מחזור אחרון (אבל הרופא חושב שאני בשבוע צעיר יותר כי עוד לא ראו דופק ולי הממצאים נראה שאני פחות). אתמול אחרי הבדיקה הגניקולוגית התחילו לי דימומים עם 2 גושים בינוניים פלוס.
    הלכתי ישר למיון, בדקו אותי אמרו שצוואר הרחם סגור , שק ההריון והחלמון בפנים ושרואים משהו כמו קוטב עוברי.
    שחררו אותי הביתה. מאז לא היו לי דימומים ברמה כזו, אני גם עם פד והוא לא מתמלא.

    הרופא במיון לא ממש התרגש מהדימום, אמר שיש בנות שמגיעות עם הרבה יותר דימום וגושים ושהן בסוף בסדר- כולל העובר.

    יש פה מישהי עם סיפור דומה שיכולה להגיד לי האם ההריון שלה היה תקין ובריא בסוף? אני קצת עצובה ומיואשת שזו החוויה הראשונה שלי.

    תודה..
1 תגובות
עמוד 1
  • קצת קשה לי להבין - אבל אם ראו קוטב עוברי אז סביר שהכל בסדר. לפעמים יש דימומים כתוצאה מהשרשת ההריון בדופן הרחם. נקווה שהכל בסדר ושההריון ימשיך בהצלחה. אני מזמינה אותך לקבוצת הוואטסאפ שאני מנהלת פה בפורטל יולדת - "הריון ולידה דולה מייעצת" יש שם הרבה בנות עם ניסיון ובלי וכולנו עוזרות ומייעצות כמיטב יכולתנו. המשך הריון מוצלח.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה