מחיצה ברחם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום
    גילו לי מחיצה בשקיפות עורפית שבוע 12
    נאמר לי שכנראה שזה נגרם כתוצאה מספורט בתחילת ההריון כי לא עברתי גרידה או ניתוח קיסרי לפני כן שזה בדכ מה שגורם למחיצה ברחם..
    האם למישהי זה קרה וילדה והכל היה בסדר עם העובר ? מאוד חוששת כי נאמר לי שאם הוא נתקע במחיצה זה מאוד מאוד מסוכן ולא יהיה ניתן להמשיך את ההריון.
    תודה
1 תגובות
עמוד 1
  • מחיצה עלולה לגרום להפלה בשליש הראשון להריון - אבל כמובן שיש נשים רבות העוברות את ההריון ללא סיבוכים. במקרה של הפלות חוזרות אפשר לתקן את הבעיה בהליך די פשוט שנקרא היסטרוסקופיהע- ללא הרדמה כללית. אבל נקווה שאת מהנשים שיישאו את ההריון עד סופו וילדו בסדר גמור. אני מזמינה אותך לקבוצת הוואטסאפ שאני מנהלת פה בפורטל יולדת - "הריון ולידה - דולה מייעצת" ושם יש הרבה חברות נהדרות בכל שלבי ההריון וחלקן בהריונות חוזרים עם ניסיון ועצות טובות.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה