מסירת וקבלת תרופות פריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב, שמחה לבשר כי נפתחה יוזמה חדשה שמטרתה לחבר בין נשים שזקוקות לתרופות פוריות לבין נשים אשר יכולות ומעוניינות למסור תרופות. הרעיון הוא שכל מי שזקוקה לתרופה / יכולה למסור תרופה תשלח מייל לכתובת [email protected], תוך ציון שם התרופה לה היא זקוקה/שם התרופה אותה מעוניינת למסור וכן את עיר מגוריה ובמידת האפשר גם מספר טלפון (לא חובה). כך, נוכל להתאים בין נשים הגרות באותו איזור (או עובדות בסמוך) ולקשר ביניהן לצורך קבלת/מסירת התרופה. ניתן לפנות בכתובת המייל שלמעלה בכל שאלה או בקשה. שנזכה לשמוע בשורות טובות.
2 תגובות
עמוד 1
  • ברכות על היוזמה.... שלחתי מייל
  • אתן מעיזות לקחת תרפוות בלי רופא ?
    אפשר להפסיד מלקח תלטורוזול לבד?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה