כאבי השתרשות או לא - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי בנות,אני ובעלי מנסים להכנס להריון כבר 4 חודשים,רק החודש הזה ממש עקבתי אחרי הביוץ לפי אולטרסאונד ומקלות ביוץ,שכבנו יומיים לפני הביוץ,ביום הביוץ ויום לאחר מכן ,עבר שבוע מהבנות והתחלתי להרגיש אתמול לחצים כואבים ממש בבטן תחתונה ודקירות והיום אין דקירות אבל יש כיווצים בבטן תחתונה ,האם יכול להיות השרשה?
3 תגובות
עמוד 1
  • אין אפשרות לדעת. לפעמים יש כאבים או גם דימום קל בהשרשה - מצד שני עדיין לא הגיע הזמן לווסת אז הכל יכול להיות. מאחלת לכם בהצלחה.
  • אין אפשרות לדעת. לפעמים יש כאבים או גם דימום קל בהשרשה - מצד שני עדיין לא הגיע הזמן לווסת אז הכל יכול להיות. מאחלת לכם בהצלחה.
    אם הווסת שלי צריכה להתחיל בשבת כמה זמן לדעתך לפני אני יכולה לעשות בדיקת דם?
  • אם הווסת שלי צריכה להתחיל בשבת כמה זמן לדעתך לפני אני יכולה לעשות בדיקת דם?
    אם הווסת אמורה להגיע בשבת, תמתיני ותראי אם היא לא מגיעה - ואז את יכולה לעשות בדיקה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה