קצת מבולבלת - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • חברות, צריכה את עזרתכן...
    המחזור שלי בדר״כ סדיר (4-5 ימים איחור לכל היותר...), החודש יש לי איחור של 8 ימים, עשיתי בדיקת הריון ביתית אתמול ויצאה שלילית...
    אני כבר לגמרי מבולבלת, בעלי ואני קיימנו יחסי מין בזמן שהיה אמור להיות הביוץ (לפי החישוב) אך אני לא יודעת אם הביוץ באמת קרה או לא ולאחר כשבוע פחות או יותר התחיל לי דימום (לא מאסיבי אבל עדיין דימום) (יש רופאים שאומרים שיש לי שחלות פוליסיצטיות ויש כאלה שלא) ולכן אני קצת אבודה...
    אני לא יודעת אילו תחושות אמורות להיות בהתחלה אבל כן מרגישה כמו צרבות וכאבי מחזור חזקים (כמו שיש לי תמיד לפני קבלת מחזור)... אוכלת לעצמי את הראש מרוב קריאה וחפירה בנושא.
    יכול להיות שבדיקת הריון יצאה שלילית לאחר 8 ימי איחור אבל יש הריון בכל זאת?
    הבדיקות הביתיות לא אמורות להיות וודאיות אחרי איחור כזה?
    מישהי שיכולה לתת לי עצה/עזרה? ????
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה