אובדני הריון מהצד של האבא - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי כולם, אני יודע שרוב המשתתפים כאן בפורום הן נשים, אבל אולי דרככן ההודעה הזאת יכולה גם להגיע לבני הזוג שלכן. תודה..

    לפני 5 שנים אשתי ואני עברנו לידה שקטה. בתקופה שאחרי דבר אחד שעלה הרבה זה המקום שלי, כגבר וכאבא, בתוך האובדן הזה. איך שהאובדן הוא אובדן גם שלי ומשפיע עלי. בשנה האחרונה הספקנו לעבור גם שתי הפלות, משהו שעוד יותר מזוהה רק עם בת הזוג, וגיליתי עד כמה זה משפיע עלי ביומיום.

    היום אני לקראת סוף התואר השני שלי בפסיכולוגיה רפואית, עובד על עבודת התזה, ובעבודה החלטתי לשאול שאלה שכמעט ולא שאלו לפני בספרות - איך אובדן הריון משפיע על הבריאות הנפשית של הגבר.

    אני חושב שעצם השאלה נותנת מקום למשהו שכמעט ולא מדובר, ואני מקווה שהתוצאות שיהיו יתנו ביטוי לאופן שאובדן הריון משפיע על גברים, גם מצד היותם בני זוג וגם מצד היותם אבות.

    המחקר הוא של בית הספר למדעי ההתנהגות במכללה האקדמית תל-אביב יפו. ההשתתפות במחקר מיועדת לגברים בגילאי 20-40 אשר בת זוגם אינה בהיריון כעת, וכרוכה במילוי שאלון שאורך כ-15 דקות. השאלון אנונימי לחלוטין וצריך לענות על כל החלקים כדי שיהיה אפשר להשתמש בנתונים.

    https://mta.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6yCvXqQkMXXxzNP
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה