התעמלות בהריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום רב,
    רציתי לדעת האם בהריון מותר לכווץ בטן וישבן בעת ביצוע אימונים. קרי שאיפה עם כיווץ בטן וישבן כולל הכנסה פנימה ואז בשאיפה לשחרר הכל.
    תודה רבה!
1 תגובות
עמוד 1
  • היי גלי, בעיקרון, לא הייתי מנסה תרגילים כאלו ובאופן גורף - לא עושה שום אימונים בהריון ללא
    הדרכה של מישהו שמומחה בהתעמלות, יוגה או כל סוג אחר של אימון גופני בזמן ההריון.
    אלו אימונים שונים בתכלית מאשר האימונים שבשגרה ויש לכך סיבות רבות. לכן, המלצתי היא שלא תתאמני על דעת-עצמך ותבררי - לצערי כרגע קבוצות האימונים לנשים בהריון בקופות-החולים ובמכונים פרטיים לא מתקיימות כרגע בגלל הקורונה - אבל מדריכות הכושר להריון הפרטיות כן התחילו לחזור לעבודה אז הייתי ממליצה לך למצוא מישהי טובה ומוסמכת ולקחת לפחות כמה סשנים איתה כדי להבין בגדול מה מותר ומה אסור ואחרי זה להמשיך לבד.
    בינתיים, את מוזמנת לקבוצת הוואטסאפ של פורטל דולה, שאני מנהלת ונקראת "הריון ולידה - דולה מייעצת" - שזו קבוצה ממש יעילה ופעילה, עם הרבה חברות שחלקן בהריון שני ומעלה שנותנות טיפים טובים מניסיונן וכמובן אני, שמייעצת ומכוונת (הקבוצה מנוהלת על-ידי בהתנדבות) ועונה על שאלות שמתעוררות לאורך ההריון. נרשמים דרך פורטל יולדת, כמובן ללא תשלום, תבחרי את הקבוצה הזו ותצטרפי אלינו. נשמח לראות אותך.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה