בבקשה חייבת עזרה משתגעת כבר!! - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • אני יום אחרי איחור במחזור, ואני מהלחוצות שחייבות תשובות.
    מיום שלישי כבר שיש לי כתמים חומים חלשים מאוד, בדר״כ מקבלת מחזור כמו שעון-ביום שישי בלילה או בשבת מקסימום כל 28 ימים. משום שלא קיבלתי ולא היו לכך סימנים קניתי בדיקה כבר אתמול שבהתחלה נראתה שלילית כך כעבור 10 דקות בדיוק (הזמן שמציין לא להתייחס לתוצאות) נהיה לי עוד פס מאוד ברור, היום קניתי עוד 2 בדיקות, בצהריים כעבור 5 דקות הופיע פס אבל חלש יחסית, בערב בבדיקה השניה הופיע צל של פס, קבעתי תור לבדיקת דם למחר אבל התחילו לי עכשיו כאבים שמזכירים מחזור, אגב כל השבוע הבטן שלי נפוחה ברמות אבל דווקא הבטן העליונה, ואני כבר לא יודעת מה לחשוב, אם מישהי חוותה משהו דומה אשמח לתגובות כי כבר הדברים שעוברים לי בראש כמו הריון כימי הפלה או אין הריון הורגים אותי, תודהה
1 תגובות
עמוד 1
  • בנוסף יש לי כמה שאלות:
    א. כמה זמן יכול להימשך דימום השתרשות? הגיוני שמיום שלישי עד היום? אומנם חלש מאוד ובקושי נראה לעין אבל עדיין
    ב. למה הפסים תמיד מופיעים לי כעבור הרבה זמן והאם אפשר להסתמך על זה ואולי קצת לשמוח?
    ג. כאבי מחזור ובטן -עליונה- נפוחה זה הגיוני?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה