הפרשות חומות לאחר היריון כימי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום, אנחנו מנסים להרות כבר שלושה חודשים. בחודש שעבר היה לי איחור של שבועיים ולאחריו מחזור מאד ארוך וקשה. הרופא סבר שזה היריון כימי (לא עשיתי בדיקה בייתית כי לא חשבתי שאני בהיריון מכל מיני סיבות) אך לא הצלחנו לתפוס את ההורמון בבדיקות דם שעשיתי שבוע לאחר מכן ולטענתו אין לדעת אם אכן הייתי בהיריון או לא.
    עכשיו אני חודש אחרי, יומיים לפני מחזור. במהלך שבועיים היו לי מעט הפרשות חומות עד הביוץ(שאריות כנראה). אחרי הביוץ ועד עכשיו (כמעט שבועיים רצוף) יש לי כל הזמן הפרשות חומות לעיתים בהיריות לעיתים יותר כהות. ריריות בדרך כלל. 10 ימים לאחר הביוץ הייתה הפרשה ורודה חד פעמית ואז חזרו ההפרשות החומות כמו שהיו לפני כן.
    בדקתי היריון 4 ימים לפני האיחור יצא שלילי.
    אציין כי אין לי תסמינים בכלל לא של היריון ולא של לפני וסת. אולי רק חזה מעט כואב אבל זה רגיל אצלי לפני מחזור. מה שמוזר הוא שאין לי כאבי מחזור בכלל ואני צריכה לקבל עוד יום יומיים כאשר בדרך כלל כבר 4-5 ימים לפני המחזור אני מתחילה להרגיש מיחושים והבטן מתחילה לכאוב.

    מה זה יכול להיות? עדיין שאריות מההריון הכימי?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה