ערב טוב לכולם - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • בת זוגתי בהריון, שבוע 9.
    היא חווה בחילות נוראיות לאורך כל היום וחולשה נוראית.
    חשוב לציין כי בעצמה מיילדת וראתה את כל התרחישים האפשריים במהלך ההריון והלידה והיא גם עברה הפלה לפני כמה חודשים.
    אני בתור בן הזוג מנסה להיות מאוד תומך ומבין וקשוב לכל צרכיה אך אני חש כי כל מה שאני עושה יוצא הפוך ולא טוב.
    אני מרגיש שמאז שגילינו שהיא בהריון, הזוגיות שלנו נדחקה הצידה ואני פוחד כי זה יצור בור עמוק בזוגיות שלנו.
    האם ז טבעי להרגיש ככה?
2 תגובות
עמוד 1
  • קודם-כל, מזל-טוב להריון !!!
    מבחינת הזוגיות - מעולה שאתה מנסה להיות תומך - אבל הרבה פעמים קורה שבגלל הבלגן ההורמונלי - האשה דווקא דוחה את העזרה וההבנה והיא עלולה להיות מאד בוטה ועצבנית.
    זה לגמרי טבעי ונורמלי ודווקא בזמן הזה בן-הזוג צריך לגייס הרבה כוחות לעמוד במשימה...
    הבחילות והחולשה כמובן לא תורמים - אבל גם הם וגם התגובות שלה כלפיך אמורים לעבור עם התקדמות ההריון, כאשר ההורמונים מתאזנים קצת.
    לגבי הזוגיות, יש נשים שקשה להכיל אותן כשהן בהריון וההרגשה של בן-הזוג יכולה להיות קשה והוא יכול להרגיש מאד דחוי. גם בלידה ואחרי הלידה - יכולים להיות רגשות כאלו. אני מכינה זוגות ללידה כאשר אני שמה דגש גם על מקומו של בן-הזוג בהריון ובלידה כי הוא האבא של העובר וזה מאד חשוב. מצד שני, באמת היא מרגישה לא טוב וכל דבר מקפיץ אותה ולכן כדאי להיות סבלני ונקווה שזה יעבור. זה שהיא מיילדת - מצד אחד זה טוב כי היא בוודאי מכירה את כל התהליך ותלד במקום בו היא עובדת ותהיה מוקפת חברות ותמיכה - אבל מצד שני, היא בוודאי מודעת גם לבעיות ולתקלות שעלולות לקרות במהלך ההריון - הרבה יותר מאשר הריונית "רגילה" ולכן יתכן שגם זה מלחיץ אותה. אולי כדאי שתשוחחו על זה כשהמצב יירגע מעט. ואגב, גם מיילדת יכולה להיעזר מאד בדולה אז אתה מוזמן להציע לה את זה בהמשך הדרך ואשמח לדבר איתכם.
    בהצלחה, קרין
  • הי ג'י'ג',
    מבינה אותה מאד אבל קח אויר. שבוע 9 זה ממש בהתחלה ויש עוד דרך ארוכה לפניכם. אם זה מנחם, מניסיון, ההורמונים באמת גורמים לרגישות להיות מאד גבוהה. לכל דבר. אני בהריון (וגם אחרי לידה) מצאתי את עצמי בוכה מהתרגשות מפרסומות של סלקום (זה היה מאד מרגש כשהילדים הפתיעו את סבא וסבתא במלון :>) וגם מתעצבנת מאד בקלות, על כולם. זו תקופה מאתגרת ונפלאה כאחד גם להריונית וגם לבן זוגה. תנסה לנשום עמוק ולתת לה מרחב כשהיא לא מרגישה טוב וסתם כשנראה לך שהיא צריכה אותו ואם נדמה לך שמפלצת הורמונלית אכלה את אשתך האהובה תאמר לעצמך שלה זה עוד יותר קשה ושזה זמני. אהובתך נמצאת שם בפנים.

    מאחלת לכם שיהיה הריון קל ומשעמם ולידה קלה ומאושרת.
    מחברת הספר "חופשת לידה" עכשיו זמין גם באמזון, בעברית, בכל העולם
    https://www.mendele.co.il/product/hufshatleida/

מותר ואסור לאכול בהריון והנקה