תפר צווארי - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שבוע 21 הריון ivf לאחר הפחתה מתאומים לאחד. מוצש הגעתי עם הפרשות וכאבי גב למיון מפה לשם מוצאת את עצמי עם צוואר מקוצר 13 ממ אבל סגור. נשארת לאשפוז מקבלת אוטרגסטון ומנוחה עם רגליים למעלה קמה בבוקר צוואר 34 ממ...אבל עדיין הפרשות ודימום קל. נשארת להשגחה לילה נוסף. קמה היום בבוקר עוברית תקינה מקבלת מכתב שחרור והפנייה למעקב הריון בקהילה.נכנסת רגע לעשות פיפי לפני שיוצאים הביתה...... התחיל דימום טרי אדום אמאלה צרחות. השגחה מעקב התכווצויות בטן תחתונה.... 5 שעות אחרי פתיחה של 1.5 סמ רגליים באויר דימום שממשיך...קיבלתי טיפול לעצירת צירים מועמדת לתפר צווארי. תוהה אם תפר יעזור בשלב הזה או שעדיף טבעת והאם בכלל יש סיכוי לשרוד זאת ?
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה