קיבלתי מחזור ויש לי סימפטומים של הריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי,
    הייתי בהריון לפני פחות משלושה חודשים, לצערי הריון זה הסתיים בהפלה. העובר לא התפתח.
    בהריון הזה הרגשתי ישר בגלל שהיו לי סחרחורות, לא היה לי אוויר וזה לא אופייני לי ולכן ידעתי שיש סיכוי ואכן כך היה. גיליתי על ההריון מאוד מוקדם.
    מה שקורה כרגע זה שאני חווה את אותם התחושות ומרגישה בדיוק אותו הדבר ואז קיבלתי מחזור. אני מבולבלת ממש. אני עדיין מרגישה את הסחרחורות ואת המחסור באוויר וזו לא הפעם הראשונה שקיבלתי מאז ההפלה (כבר היה לי מחזור ולא היו לי שום תופעות כאלו)
    יכול להיות שאני מדמיינת? מה הסיכוי שאחרי קבלת מחזור אפשר להיות בהריון?
    אין לי שום הסבר אחר לתחושות האלה ומוקדם כרגע מכדי לעשות בדיקה.
    האם זה בכלל אפשרי?
1 תגובות
עמוד 1
  • היי,
    לא אמרת מה האיחור במחזור אם יש כזה. אם יש לך דימום יתכן וזה לא מחזור אלא דימום השתרשות שזה כאשר ההריון משתרש ברחם וגורם לדימום קל. לכן בואי נחכה עד שתוכלי לעשות בדיקה מהימנה אבל קחי בחשבון שבתחילת הריון ייתכנו דימומים והפרשות ויש נשים שמבלבלות את זה עם מחזור. אז אני מקווה בשבילך שהכל תקין אבל כמובן ישנה האפשרות שזה לא הריון למרות התחושות או שזה היה מה שנקרא הריון כימי - הריון שהתחיל והסתיים לפני שהתפתח בכלל. אבל כל האפשרויות פתוחות. תעדכני ומחזיקה לך אצבעות
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה