8 חודשים!! כל עזרה תתקבל בברכה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • 8 חודשים של נסיונות כושלים. מאוכזבת מבואסת ומתוסכלת! ניסיתי כל דבר אפשרי. לא לחשוב על זה, כן לחשוב על זה, לא לתכנן לתאריכים, כן לתכנן.. לעשות בדיקות ביוץ.. מה לא. ושום דבר לא קורה. המחזור שלי סדיר כל 23-25 יום אני מקבלת 3-4 ימים אחרי המקלון ביוץ מראה חיובי.. ניסינו יום כן יום לא, ניסינו כל יום, ניסינו כמה פעמים ביום ... וכלום.
    הרופא לא שולח אותי לבדיקות עד שלא יעבור שנה, זה מרגיש לי כל כך מיותר! איזה בדיקות אני כן יכולה לבקש מהרופא שיבצע? האם אפשר לגשת לרופא פריון בלי הפניה? (קופת חולים כללית) אשמח לכל עזרה בנושא!
2 תגובות
עמוד 1
  • העצה שלי היא לבקש לפחות מעקב זקיקים כי יכול להיות שכל מה שגורם לכם לא להיקלט זה העיתוי של הנסיון שלכם, לנו זה עזר בכל אופן
  • יקרה - קודם-כל, חבל שאת חותמת בשם "מתוסכלת".
    אני מבינה את הלחץ והאכזבה - אבל חבל אחרי שמונה חודשים להרגיש ככה והצורך לחתום בשם הזה מעיד כמובן על גודל האכזבה - אבל גם לא עוזר.
    לא כתבת בת כמה את. כמובן שהגיל מאד קובע, אבל בכל מקרה, אין בדיקות פוריות מטעם קופות החולים לפני לפחות שנה של ניסיונות. קודם כל, צריך באמת לעשות את הבדיקות - צילום רחם, בדיקת זרע וכל מה שבודקים במקרים כאלו. כאשר מאתרים את הבעיה - קל יותר לטפל. לדוגמא, אם הזרע חלש או מועט - מבצעים השבחה. יש כמובן מקרים רבים בהם לא מגלים בעיה כלשהי. למזלנו, היום יש אפשרויות רבות לעזרה דרך קופות-החולים: הזרעה, הפריה חוץ-גופית ועוד. אבל כל אלו יכולים להיבדק רק אחרי שהובררה הסיבה. אם את מעל גיל 35, אולי תוכלי בכ"ז לקבל בדיקות פוריות קצת יותר מוקדם. אפשר כמובן לערוך את הבדיקות באופן פרטי ואז אין את הבעיה של חוקי קופות-החולים בנושא ואז אפשר לדעת אם יש בעיה ומהי - ואם אין בעיה להתחיל לתכנן למשל טיפולי הזרעה שמתאימים למקרה שלכם. שוב, אני לא יודעת כמה אתם לחוצים ומה מצבכם הכספי - אבל אם ככ דחוף לך - באמת תעשי פרטי. בינתיים באמת העצה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה