הריון וכל מה שצריך לדעת - איך מתחילים ? - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי אני בתחילת הריון. הכל כרגע מאוד דיסקרטי ולכן אני נמצאת במצב שאני לא יכולה לשאול/להתייעץ או למצוא את כל מה שעליי לעשות מלבד מה שהרופאת נשים הדריכה אותי ובאופן שהוא לא פרטי. ( אני לא רוצה כרגע לערב חברות)

    אני אשמח אם תפנו אותי למדריך מקיף וכולל מגוון נושאים-
    כל האפשרויות של הבדיקות, חוות דעת של רופאים ומטפלים ( איך אני אבחר את המטפל הנכון לכל בדיקה ? נגיד בכללית)
    איך אני יכולה לדעת שעשיתי הכל או לפחות הכל נגיש לי במידה וארצה?

    בנוסף- בנושאים אחרים כמו שינויים בגוף, בעור, בתזונה וכל מה שאני עלולה לחוות או אני נדרשת לקחת לתשומת ליבי. יש מדריך ? אתר ?

    אני מודעת שקופת חולים/ רופאה ממליצה בד"כ לפי מה שבמסגרת שלה והביטוח. אני רוצה לדעת את כל האפשרויות בצורה אובייקטיבית ומקיפה.

    תודה רבה !
2 תגובות
עמוד 1
  • קודם כל בעיני חשוב מאוד לעשות גם בדיקה גנטית גם אם אין שום מחלה גנטית במשפחה משני הצדדים (מניסיון אישי).
    בכללית יש אפליקציית 40 השבועות - יש הסבר מה יש לעשות כל שבוע מבחינת בדיקות
    כמו כן הרופא המפנה שלך , יפנה אותך לבדיקות רלוונטיות לאותם השבועות
    אם זה הריון ראשון אפשר לגשת גם לאחות ליווי הריון וגם שם היא מודדת לך לחץ דם ובדיקת שתן
    עוברת איתך בקפידה יותר על הבדיקות ומייעצת לך מה לעשות

    בהצלחה.
  • היי , מזל טוב להריון - יש פה בפורטל הדרכה לפי שבועות הריון, מה מומלץ ומה קורה בכל שבוע ושבוע. בנוסף, יש לנו קבוצה נהדרת "דולה מייעצת 2" (דולה מייעצת 1 כבר מלאה...) ושם אני מנהלת ונותנת עצות ותשובות לשאלות ויש הרבה בנות שזה להן הריון שני ומעלה ותורמות מניסיונן. את יכולה כמובן להירשם בשם בדוי או כינוי.
    מה שחשוב זה לבדוק אם יש לך סל הריון בקופה שלך, לעשות סקירת מערכות ראשונה ושניה אצל מישהו ממש מומלץ באיזור שלך (ובוודאי ימליצו בקבוצה), אפילו פרטי. את צריכה להקפיד כבר מההתחלה (ומומלץ גם להתכונן להריון אבל זה כבר מאוחר לך...) עם תזונה מוקפדת, שתכיל את כל אבות המזון, שתיה מרובה, הרבה ירקות ודגנים מלאים ובסה"כ לא להיסחף לכאן או לכאן.
    החשוב ביותר הוא לשמור על שביל הזהב. את צריכה לברר איפה מרפאת מעקב הריון של הקופה שלך באזורך, לשאול בקבוצות שכונתיות (גם בעילום שם) על מרפאה ורופאים מומלצים - ולבקש את עזרת חוכמת ההמונים בנושא כי בטוח שיש אימהות והריוניות בסביבה שלך שישמחו להמליץ או דה-המלצה על רופא טוב בקופה שלך וכו'. בהצלחה ומחכה לראות אותך בקבוצה שלנו.
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה