ביוץ שלא מגיע - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • היי, קיבלתי מחזור אחרון בתאריך 11.7, לרוב המחזור שלי מגיע אחרי 4 שבועות למרות שבחודשים האחרונים הוא לא כל כך סדיר בעיקר בגלל לחץ ושינוי תזונתי, אז היה חודש שהגיע גם אחרי 5 שבועות. בראשון האחרון 26.7 הייתי אצל רופאת נשים שאמרה לי שהזקיק שלי באורך 10 סנטימטרים וטרם בייצתי. המשכתי עם הדיקות כל יום מאז ועדיין היום 1.8, 6 ימים אחרי עגיין לא בייצתי, זה הגיוני?יכול להיות שמשהו בבדיקות לא תקין?למרות שאני עושה לפי ההוראות כל יום פחות או יותר באותה השעה.יכול להיות שלמרות הבדיקות פספסתי אותו? תודה!
1 תגובות
עמוד 1
  • יכולה להגיד לך שבחודשיים הקודמים עשיתי בדיקות ביוץ ובאף יום הבדיקה לא הראתה שעומד להתרחש ביוץ ובסוף קיבלתי ווסת והתחלתי חודש חדש. החודש, אחרי שבועיים מהווסת לראשונה זה 3 חודשים הופיעו שני פסים חזקים בבדיקת ביוץ וכעת מחכה לאיחור......
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה