קולות בשינה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • תינוקת בת חודש וקצת, כמעט מגיל לידה ישנה לרוב לילה רצוף של 4-6שעות...מאז ומתמיד בשנת לילה היא עושה קולות מוזרים כאלה כמו כחכוח בגרון והתמתחויות באמצע השינה..בהתחלה היתי רצה להכין לה בקבוק באמצע הלילה בידיעה שהנה היא מתעוררת אבל עם הזמן גליתי שהיא יכולה להמשיך עם הקולות והתזוזות גם שעות עד שתקום...זה לא משהו שנראה שמפריע לה, היא נשארת עם עיניים עצומות ובין התמחות להתמחות ממשיכה לישון ...אני משתגעת מהרעשים האלה, הם מעירים אותי ואני לא מסוגלת לחזור לישון בלי שיש כרית על האוזניים שלי ?????...תוהה מה זה ואם זה תקין בכלל, האם נפוץ אצל תינוקות?
    חשוב לציין שבתנומות קצרות יותר זה לא קורה לה. נגיד בשינה במהלך היום שזה בדרך כלל נא בין 40 דקות לשעה וחצי היא לא עושה קולות כאלה אלה פשוט מתעוררת. אין הבדל בין תנאי שינה שלה ביום או בלילה מבחינת לבוש, חם או קר או מקום...תוהה איפה עליי לחפש את הבעיה ואם היא קיימת בכלל..
1 תגובות
עמוד 1
  • היי טניה, ראשית מזל טוב :)

    תינוקות אכן עושים רעשים תוך כדי שינה וגם זזים ואפילו בוכים, מייללים וצורחים לרגע... הם חולמים, הם מעבדים את החוויות והגירויים שחוו במהלך היום.

    אין שום בעיה.

    את יכולה לישון מעט יותר רחוק ממנה או לשים אטמי אוזניים אם את מרגישה שאיכות השינה שלך נפגעת.
    ידוע שאיכות השינה של ההורים נפגעת מהרגע שנולדים תינוקות...
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה