שאלה על פרוטוקול החזרת עוברים - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום ד"ר, אשמח להתייעץ איתך.
    בת 37, בריאה וללא ילדים.
    עברתי עד כה 4 החזרות. 2 החזרות במסגרת סבב שאיבה קודם - אחד טרי שנקלט והיה הריון כימי, ואחד קפוא שלא נקלט. ועוד 2 החזרות מסבב השאיבה האחרון שלי- אחד טרי שנקלט והיה הריון כימי ואחד קפוא שלא נקלט. כל העוברים שהוחזרו היו מעולים - כולם 8A והאחרון היה בלסטוציסט 5AA. כאמור החזרות אלו הניבו 2 הריונות כימיים ו-2 כשלונות. הסבב האחרון של הקפוא היה החזרה על בסיס הורמונלי. 3 אסטרופם ביום ולאחר מכן פרונטוגסט כל יומיים וקרינון פעמיים ביום. בנוסף, למרות שאין בעיית קרישיות מקבלת קלקסן 40 מניעתי. צילום רחם, היסטרוסקופיה, דופלר אגן, בדיקת קרישיות מורחבת- הכל נבדק ויצא תקין לחלוטין. אני הצעתי לעשות סבב טבעי עכשיו ולהחזיר הפעם 2 עוברים (אחד יום 3 בדירוג 8A ואחד יום 5 בדירוג 4AA). הרופא שלי רוצה לתת לי פרוטוקול שמעולם לא שמעתי עליו. פרןטוקול דומה לשאיבה אבל רק לצורך החזרה. נתן לי להזריק מנופור במינון 112 ביום ואז כמבייץ אוביטרל ואז תמיכה. 1. האם זה פרוטוקול מקובל? 2. האם היית ממליץ משהו אחר?
1 תגובות
עמוד 1
  • שלום

    זה מקובל בבעיות רירית שלא מתעבה במחזור תרופתי ולא בטבעי. אבל מקובל לתת מינונים נמוכים יותר.
    אם אין בעיית רירית- מקובל לפני-כן לנסות מחזור טבעי.

    בהצלחה !
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה