דמי לידה ודמי אבטלה בהיריון - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לפורום המקסים :) אני בהיריון ראשון, בחודש החמישי כעת והלידה צפויה בינואר. בעקבות מעבר דירה שעשינו, החל מ 1/9 אני ללא עבודה. יש לי זכאות לדמי לידה על פי הקריטריונים של הביטוח הלאומי גם אם לא אעבוד עד הלידה הצפויה בינואר. אני רוצה לדעת אם אני זכאית לחתום על דמי אבטלה כעת ובאופן ספציפי האם חתימה על דמי אבטלה משפיעה על הזכאות לדמי לידה או על גובה דמי הלידה? תודה!
3 תגובות
עמוד 1
  • לדעתי צריך להציג 12 תלושי שכר ב 18 חודשים האחרונים לפני הלידה ואז זכאים לדמי לידה.
    תבדקי באתר של ביטול לאומי
  • אני פרילנסרית ובשבוע ה9. אני עייפה כל הזמן ועם בחילות ,ולכן בקושי מסוגלת לעבוד. בנוסף בהיריון מטיפולי IVF . האם יש לי אפשרות לקבל דמי אבטלה?
  • אומי שלום,
    מכיוון שאני לא עוסקת בביטוח לאומי, עדיף לבדוק ישירות מולם.

    בברכת שנה טובה וחג שמח,
    צילה ניהוז-שלי, עו"ד
    דיני עבודה
    מנהלת פורום זכויות נשים בהריון ואחרי לידה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה