הריון לאחר הפלה - הריון ולידה

היי לך , נראה שממש עניין אותך משהו שעדיין נמצא בעיצוב הישן שלנו, אז מה דעתך, אומנם אהבנו אותו והוא שירת אותנו נאמנה הרבה שנים אבל השתדרגנו ואנחנו גם ממש מאוהבות בעיצוב החדש של האתר.
מקוות שתהני מהפוסט , זה אותו המוצר רק באריזתו הישנה.
אל תשכחי לבקר גם באתר החדש שלנו כדי להנות מהכלים הרבים שלנו, תוכלי להירשם שם לעדכון שבועי על התפתחות הפיצי שבבטן, לשמוע על הכנסים החודשיים שלנו (שווה ביותר, יש שם גם הגרלות מטורפות), להירשם לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו כדי לפגוש חברות למסע או להתייעץ בלייב עם אנשי מקצוע ועוד הרבה הרבה דברים שצריך במסע המטורף הזה של הריון והורות..
הפורומים הישנים סגורים, על מנת לכתוב פוסטים צריך לעבור לפורום החדש
  • שלום לכולם ולכולן, לפני חודש (31.7) עברתי הפלה טבעית בשבוע 6, היה דימום במשך שבוע. הבוקר גיליתי הריון בבדיקה ביתית (לפני שהספקתי לקבל עוד מחזור מאז הדימום של ההפלה).
    השאלה היא איך מחשבים את גיל ההריון? מהיום הראשון של דימום ההפלה? לפי המחשבונים יוצא 5+1 נשמע תקין? להתייחס להפלה כדימום ווסתי?
    תודה מראש!

    אני רק רוצה להגיד לכל מי שמצפה, שעברה הפלות, הריונות כימיים וכו׳ תמיד להשאר באמונה ותקווה כל חודש מחדש, להכיר בזה שהכל מלמעלה והכל בזמן שלו. לא להפסיק להתפלל ולבקש, ועם זאת, להודות לגוף על מה שהוא כן מצליח לעשות ולהודות ליקום ולאבא שבשמיים שמכוון את הכל בשבילנו.
    שכולן ייפקדו במהרה בהריון תקין ויצאו בידיים מלאות אמן!!!
2 תגובות
עמוד 1
  • ממש אשמח לתשובה, זה הריון ראשון ועוד אחרי הפלה ויש לי הרבה חששות ושאלות.
    אשמח לקבל קצת מידע
  • גיל ההריון יקבע על ידי אולטרסאונד.
    יש לקבוע תור לרופא נשים.
    בהצלחה
מותר ואסור לאכול בהריון והנקה